AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Hei! Er det noen andre her som har arr etter selvskading som lett kan komme til syne nå om sommeren? Man blir så å si tvunget til å kle av seg litt mer når det er 25-30 grader ute... Så jeg bare lurer på om det er noen andre her som har drevet/driver med selvskading som vil dele erfaringer om dette med at andre kanskje får øye på arrene. Hva sier du? Hva gjør du? Har du lært deg å leve med de? Om det var litt dårlig skrevet, så vil jeg egentlig bare at andre selvskadere, eller noen som har drevet med det vil dele erfaringer om hvordan dere takler ulike situasjoner, som f. eks om noen du kjenner ser det for første gang. Del gjerne alle historier og erfaringer om du har noen! Anonym poster: f50844a0341368b990775be7f37933cc Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg har lært meg å leve med det, og å skjule det når jeg er ute. Er det helt fremmede som jeg aldri kommer til å treffe igjen så er jeg ikke så nøye, men skjuler det for bekjente. Ingen har kommentert det, men jeg har sett at de har sett arrene. Bare beveg armen fort hvis de stirrer, lat som ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå