smort1 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Fra Tjuvholmen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Flott arkitektur ja, men altfor stive priser . Bildet er derimot gratis og meget godt utført Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Flott arkitektur ja, men altfor stive priser .Bildet er derimot gratis og meget godt utført Takker, Terje! Kan godt tenke meg at prisene ikke er noe for "hvermannsen"! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Et fint bilde Svein med spennende arkitektur :-) Ikke slik arkitektur hos meg men mange flotte modeller :-) God mandag !!!! Mvh Leif Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Stilig! Dramatic filter passer godt til motivet. Er det noe du legger til i det du tar bildet, eller noe du gjør i etterkant. ( Kan legge det til i etterkant i kamera mitt ) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Et fint bilde Svein med spennende arkitektur :-) Ikke slik arkitektur hos meg men mange flotte modeller :-) God mandag !!!! Mvh Leif Takker, Leif! God mandag, ja! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Stilig! Dramatic filter passer godt til motivet. Er det noe du legger til i det du tar bildet, eller noe du gjør i etterkant. ( Kan legge det til i etterkant i kamera mitt ) Takker, Jentungen1! Art-filter som brukes når jeg tar bildet, dette! Kan f.eks. også velge en "bracketing" slik at en får en versjon av bildet med alle art-filter... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Du er jo ikke kjent for å være den av oss her inne som bruker mest "effekter" i bildene dine. Derfor synes jeg det er spennende å se at du våger deg litt ut på "glattisen" Flott resultat hvor filteret på en effektiv måte understreker og framhever essensen i motivet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Du er jo ikke kjent for å være den av oss her inne som bruker mest "effekter" i bildene dine. Derfor synes jeg det er spennende å se at du våger deg litt ut på "glattisen" Flott resultat hvor filteret på en effektiv måte understreker og framhever essensen i motivet. Takker, wasco! Jo da, jeg har brukt effekter en tid nå. Noen "nye" Olympus-kameraer med snedige art-filtre har lokket meg ut i en "ny verden"! Se på bildene mine bakover i tid, fra utpå vinteren en gang og fram til nå, så får du se flere bilder tatt i "effekt-modus"! Et av bildene ble også valgt til det første "Månedens bilde" i BK! Artig, når en får respons for slike bilder også! Så får vi se hva det blir til når jeg blir mer vidrekommende i Elements og etterhvert Lightroom! Endret 22. juli 2013 av smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg