Gå til innhold

Fra Tjuvholmen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig! Dramatic filter passer godt til motivet. Er det noe du legger til i det du tar bildet, eller noe du gjør i etterkant. ( Kan legge det til i etterkant i kamera mitt ) ;)

Takker, Jentungen1!

Art-filter som brukes når jeg tar bildet, dette! Kan f.eks. også velge en "bracketing" slik at en får en versjon av bildet med alle art-filter... :)

Lenke til kommentar

Du er jo ikke kjent for å være den av oss her inne som bruker mest "effekter" i bildene dine.

Derfor synes jeg det er spennende å se at du våger deg litt ut på "glattisen" :)

Flott resultat hvor filteret på en effektiv måte understreker og framhever essensen i motivet.

Lenke til kommentar

Du er jo ikke kjent for å være den av oss her inne som bruker mest "effekter" i bildene dine.

Derfor synes jeg det er spennende å se at du våger deg litt ut på "glattisen" :)

Flott resultat hvor filteret på en effektiv måte understreker og framhever essensen i motivet.

Takker, wasco!

Jo da, jeg har brukt effekter en tid nå. Noen "nye" Olympus-kameraer med snedige art-filtre har lokket meg ut i en "ny verden"! Se på bildene mine bakover i tid, fra utpå vinteren en gang og fram til nå, så får du se flere bilder tatt i "effekt-modus"! ;) Et av bildene ble også valgt til det første "Månedens bilde" i BK! Artig, når en får respons for slike bilder også! :)

Så får vi se hva det blir til når jeg blir mer vidrekommende i Elements og etterhvert Lightroom! ;)

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...