sluffy Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har en Siemens M35 som snart er død men har ikke penger til å kjøpe en ny bra telefon, men kommer vel til å få penger innen 1/2 år... Har fått tilbud om å kjøpe en Nokia 8210 for 250,- (ikke tyvgods) bør jeg slå til på dette??? Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 vanvittig billig. eneste det at det kan være problem med skjermen. det er et velkjent problem. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 telefonen er helt ny... fyren kjøpte en 8210 omtrent når den kom.. så skjedde det ett eller annet med den så han sendte den på reperasjon... han fikk en ny en tilbake, men i mellomtiden hadde han kjøpt seg ny telefon, så denne (8210'en) har nesten ikke vært brukt i det hele tatt... Hva er det som skjer med skjermen då??? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvorfor du engang tviler på å kjøpe en 8210 til 250kr skjønner jeg ikke. Selv skjermen er jo verd mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå