Kjetil Øyen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Glass Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Et gjennomført bilde. Lyset, eller fravær av lys gir bilde varme og kraft. Liker også de "runde" formene du har fått på lyspunktene som er ute av fokus. Dette fenomenet har et eget navn på fagspråket - uten at jeg husker det navnet i farta Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Takk Wasco.....? Ordet på de lyspunktene har jeg hørt, eller lest.. men husker ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Lekkert bilde av glassene der de henger, Kjetil ! De punktene som er ute av fokus og som ser ut som orbes har med bokeh å gjøre. I dette tilfelle så synes jeg at de kanskje tar for mye oppmerksomhet Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Lekkert bilde av glassene der de henger, Kjetil !De punktene som er ute av fokus og som ser ut som orbes har med bokeh å gjøre.I dette tilfelle så synes jeg at de kanskje tar for mye oppmerksomhet Takk for kommentaren Birger. Tja......er kanskje i meste laget.....men slik ble det. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Flott dette - liker godt symetrien i de klare glassene, som kontrast mot den diffuse bakgrunnen. I mine øyne kunne en godt ha jobba litt mer med lys og kontrast for å få glassene til å tre enda bedre frem. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Flott dette - liker godt symetrien i de klare glassene, som kontrast mot den diffuse bakgrunnen. I mine øyne kunne en godt ha jobba litt mer med lys og kontrast for å få glassene til å tre enda bedre frem. Takk skal du ha.... Kunne sikkert fått glassene mer fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg