Ripen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Nytt forsøk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Et bilde helt etter min smak... Dette liker jeg. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Her har du fått fram en dramatisk og fin himmel med spennende lys og fine farger. Forgrunnen er flott, men det hadde løftet bildet betraktelig om også dette området hadde vært i fokus. Det er også en del fargestøy i dette området. Jeg ser ingen exif på dette bildet, men jeg regner med at du har måttet finne et kompromiss mellom blenderåpning, eksponeringstid og ISO Alternativet er å bruke stativ på denne type bilder. Lenke til kommentar
Ripen Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Her har du fått fram en dramatisk og fin himmel med spennende lys og fine farger. Forgrunnen er flott, men det hadde løftet bildet betraktelig om også dette området hadde vært i fokus. Det er også en del fargestøy i dette området. Jeg ser ingen exif på dette bildet, men jeg regner med at du har måttet finne et kompromiss mellom blenderåpning, eksponeringstid og ISO Alternativet er å bruke stativ på denne type bilder. Stativ er brukt. Det var ganske mørkt til sommar å være. Der er litt bearbeida i Lightroom. Lenke til kommentar
Ripen Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Her har du fått fram en dramatisk og fin himmel med spennende lys og fine farger.Forgrunnen er flott, men det hadde løftet bildet betraktelig om også dette området hadde vært i fokus.Det er også en del fargestøy i dette området.Jeg ser ingen exif på dette bildet, men jeg regner med at du har måttet finne et kompromiss mellom blenderåpning, eksponeringstid og ISOAlternativet er å bruke stativ på denne type bilder.Stativ er brukt. Det var ganske mørkt til sommar å være. Der er litt bearbeida i Lightroom. Grunnen til manglande Exif er at bildet er samansatt av to fotografier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg