CorLeX Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Hei. Jeg ser etter en butikk i Trondheim som selger smoking, og som faktisk har tid til å ta seg av kundene. Det kan gjerne være litt utenfor trondheim også, f.eks. en liten butikk. Og kanskje ikke en av de butikkene som ligger i sentrumskjernen som selger smoking som direkte moteplagg. Nå er jeg også litt skeptisk til bryllupsbutikker også. Men har dere noe forslag? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Så... du er ute etter en butikk som selger smoking, bare at det ikke kan være en av de butikkene som selger smoking? For å svare: Få den sydd. En smoking er noe man kjøper kun én gang, og da gjør man det skikkelig. Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Fretexene i byen og de andre bruktbutikkene har ofte forbløffende ok smokinger, om du ikke bryr seg om at de er brukt. Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Dressmann. Kun gode opplevelser der. Kjøpte min smoking på Dressmann på et kjøpesenter i Trondheim. Tok seg god tid, tok de rette målene, og fikk den tilpasset meg uten ekstra tillegg i prisen! Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Dressmann er fint hvis man vil ha et smokingliknende objekt. Om man vil ha bra snitt er det litt verre. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 De fleste butikker som selger herrekonfeksjon har nok en smoking hengende. Bare unngå Dressmann. Lenke til kommentar
CorLeX Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Blir nok ikke dressmann.. tenkte på en prislapp rundt 6000 ish. Og dessuten få et godt snitt. Jeg tenkte igrunn på en butikk som er en bitteliten nisjebutikk, med en gamling som sitter å syr bak kassa når jeg kommer inn Lenke til kommentar
skomakergataprinsessen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Vi kjøpte smoking på House of Singles BRIZ i Carl Johansgate i sommer. Det måtte gjøres noen skreddertilpasninger og det kunne de fikse i butikken! Mannen som jobber der er ikke så gammel, men han er best på dress i byen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå