D-600 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Hei, Har en iPhone 4s, så vidt jeg har forstått sitter det et 2,4Ghz nettverkskort i denne ....? Har veldig mange forstyrrelser på denne frekvensen her jeg bor slik at det eneste som fungerer stabilt er 5 GHz. Er det mulig for meg og oppgradere mitt nettverkskort til 5Ghz? Noen som vet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Det er ikke noe eget "nettverkskort" i disse mobilene. Du kan dermed ikke bytte ut delene og i tillegg lage deg programvare som støtter det. Det du kan gjøre er å skaffe deg et godt aksesspunkt eller trådløsrepeater, slik at du får skikkelig dekning. Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Hei, Har allerede oppgrader med ny router og repeter, men problemet er som sagt at det er mye forstyrrelser på 2,4Ghz frekvensen. Takk for svar:-) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Da er nok eneste løsningen og oppgradere til en iPhone 5 som støtter både 2,4Ghz & 5Ghz. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Du har ikke æøå eller andre spesialtegn (inkludert mellomrom) i passordet til det trådløse nettverket? iDingser er ikke så glade i dette, noen ganger fungerer det fint, mens andre ganger ikke. Du kan også google den nye routeren din + iphone og se om det er flere som sliter med det. Prøv også å bytte kanal på det trådløse nettverket, selv om du kanskje er på en kanal med lite støy. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Bare for å bekrefte det andre sier over her, du kan ikke bytte "nettverskort" i en iPhone. Det finnes ingenting å bytte ut. Her er hvordan hovedkortet ser ut, alt er loddet på plass: http://images.anandtech.com/doci/4971/Apple4SMainboard.jpg Selv om du teoretisk sett kunne byttet ut komponenter med det rette utstyret, vil ikke software støtte en endring uansett. Forsøk å endre nettverksoppsettet, kanskje en annen kanal vil hjelpe? Eller... kjøp deg en iPhone 5 :-) Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Takker for svar:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå