audunms Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Klør du i fingra etter å prøve noen nye apper og spill?Test: Ukens utvalgte apper Lenke til kommentar
Populært innlegg uracoin Skrevet 21. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. juli 2013 Skulle likt å se litt mer fokus på Android. Her er 3 av 4 apps kun til ios. I tillegg er det jo da ingen anbefaling for Android i det hele tatt når instadaily er så dårlig. Men kanskje brorparten av Amobil leserne er Apple brukere for hva jeg vet 11 Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Skulle likt å se litt mer fokus på Android. Her er 3 av 4 apps kun til ios. I tillegg er det jo da ingen anbefaling for Android i det hele tatt når instadaily er så dårlig. Men kanskje brorparten av Amobil leserne er Apple brukere for hva jeg vet Enig..... 4 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 3 iOS-eksklusive apps, og en iOS/Android hybrid? Og ingen til Windows Phone... Dette var skuffende. 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Så, Audun samler på rosa ponnier? 1 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Piano apper finnes vel til android og windows ? Like ubrukelig på alle mobiler tenker jeg meg, ikke minst den lille iphone skjermen. Men hvorfor ikke ta frem noen piano apper til OS som 75% av folket faktisk bruker hvis en nå vil rekommendere slike apper? 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Overskriften skulle vært "Sjekk disse iOS-appene". Når overskriften er "Sjekk disse appene" tar jeg det for gitt at det faktisk er et par anbefate apps der til Android og/eller Windows Phone. Den eneste appen som kan brukes på noe annet, er jo ikke anbefalt. Latterlig... 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 "Skjekk disse appene for iOS" Så hadde vi med noe annet sluppet å klikke oss inn og kommentere... 1 Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Enda en fullstendig ubrukelig artikkel for mesteparten av Norges mobilbrukere. Kanskje på tide å endre navnet på denne rubrikken i stede for å kaste bort tiden til 60+% av deres lesere? 1 Lenke til kommentar
audunms Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Hei, takk for tilbakemeldinger. Hyggelig å se at iOS vs. Android er en diskusjon som fortsatt engasjerer og at mange nærmest føler seg tvunget til å kommentere dersom man føler urett blir begått mot "sin" plattform. I denne artikkelserien omtaler vi (eks. spill) 3 apper hver uke. Denne uken var det 2 iOS-apper og én for både iOS og Android som ble omtalt. Noe er helt sikkert: noen gang omtaler vi flest Android-apper, noen ganger omtaler vi flest iOS-apper, og innimellom omtaler vi også en ren WP-app. Det som også er helt sikkert er at fordelingen av de 3 appene i denne artikkelserien nok aldri kommer til å treffe 100% med de respektive plattformers markedsandel - det blir i så fall den dagen en av plattformene har nøyaktig 33.33%, 66,67% eller 100% markedsandel :-) @AllFather: Vi prøver alltid å gjemme noen godbiter til de som blar seg forbi artikkelens tittel :-) Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) audunms: Dere omtalte fire apper. Tre for kun iOS, og kun én for iOS+Android. Den omtalte for iOS+Android var imidlertid anbefalt å styre unna. Det virker nesten som et hån mot Android-brukere, at den eneste som omtales for Android er anbefalt å styre unna. I tillegg får man, ved å lese overskriften, inntrykket av at vi nå skal få anbefalt apper for mer enn bare ett telefon-OS. En bedre løsning hadde vært å dele opp artikkelserien i tre deler, en for Android, en for iOS og en for WP, og kanskje med flere apps pr. del. For tre anbefalte apper er i utgangspunktet ganske lite. Jeg har ikke Android som "min" plattform, da jeg i tillegg til en Android-telefon har iOS på iPad'en. Endret 22. juli 2013 av Schwarzwald Lenke til kommentar
audunms Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Hei, som jeg skrev så omtalte vi 3 apper som ikke var spill. Overskriften sier ikke noe om hvilke plattformer appene er til. Å omtale fordelingen av apper som et "hån" er vel et tegn på at man har fått i seg for mye av konspirasjons- og fanboypillene sine:-) Vi synes 3 apper fast i uken er ganske mye, når det kommer i tillegg til alle de andre apps-artiklene våre:-) Forøvrig kan dette kanskje være interessant for noen av dere: http://www.mobilen.no/artikler/android-brukerne-gidder-ikke-kjope-apper/135619 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg