JegTrengerHjelp Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hei Tar fatt på mitt tredje år på BI til høsten og jeg vurderer å ta en master etter det. Begynner å bli lei Norge og ser utover i Europe etter masterstudier. Har sett litt på Frankrike og Paris, og lurer på om dere har noen skoler å anbefale (studiet må være på engelsk!). Har C i snitt. Takk Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 HEC Paris er vel rett og slett best. Inntakskriteriet vet jeg ikke noe om, men regner med at snittet er høyt. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Med C i snitt må du nok skåre høyt på andre opptakskrav. Men bare prøv, skader ikke å sikte høyt. Uansett, i Frankrike bør du holde deg unna blogging om sensitive tema. Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 HEC Paris er vel rett og slett best. Inntakskriteriet vet jeg ikke noe om, men regner med at snittet er høyt. Feil, Insead er best. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Foreslår at dere tar krangelen om hvem som hra størst tiss et annet sted, TS kommer ikke inn verken på HEC eller INSEAD med C i snitt. Lenke til kommentar
Trådstarter Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Feil, Insead er best. Det er så feil det kan bli. Jeg er derfra. TS: det er ikke vits i å gå på en middels skole i frankrike. Sjekk f.eks. St Gallen. Endret 21. juli 2013 av Trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå