martin9 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Heisann Kjennes ut som jeg har vann i øret. Når jeg beveger litt på det blir det sånne typiske lyder når man har fått vann der. Det som er så rart er at det har vært slik i over en måned nå. Hva burde jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 snu hodet så øret henger ned. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hvis du tetter for nesa og blåser trykk ut i øret, forsvinner trykket igjen med en gang? Hvis ikke har du tett øretrompet. Det er kanalen fra bak trommehinna og ned i nesa. Kan føles akkurat som dott i øra eller vann i øret. Lenke til kommentar
Furyon Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hvordan kan man få fjernet det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Vanligvis går det over av seg selv. Du kan prøve saltvannsspray som du får på apoteket. Spray så ofte du vil. Da jeg hadde det gikk jeg til legen etter et par uker. Fikk en neseinnhalator og beskjed om å i tillegg bruke saltvannsspray så ofte som mulig. Gjerne hvert 20. minutt. Det gikk til slutt over etter litt over en måned. Du kan ta en tur til legen og få sjekket om det er det eller om du faktisk har noe i øregangen. Er det sistnevnte så fjerner han det på no time. Endret 20. juli 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå