DementedAlbino Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hjelper en her å finne en ny mobil. Eneste krav er at den har T9 tastatur, bra med batteri, ok kamera og at den tåler å gå i bakken og bli våt. Noen som kan anbefale noe her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Sony Xperia Go. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Det er en smarttelefon, og ikke det jeg spør etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Du spesifisert ikke at det skulle ikke være en smartphone, noe forresten alle mobiler er. Om du skal ha en mobil med fysiske taster, så vennligst si det, men Sony har T9 tastatur på skjermen. har du prøvd å søke etter en slik telefon på Amobil? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Hadde jeg spurt etter en smarttelefon så hadde jeg gått til forumet for smarttelefoner, men kunne kanskje forklart det bedre. Smarttelefon med T9 er jo null stress, er jo bare å laste ned tastatur, så derfor trodde jeg at det var selvforklarende. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Er vel ikke så godt utvalgt av denne type telefoner om dagen, men Samsung har et par i xcover serien sin som du kan se på. f.eks. Samsung Xcover 271 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Endelig ett fornuftig svar. Skal se på linken. Takker så mye:-) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 http://www.dustinhome.no/product/5010660655/caterpillar-b25-dual-sim/?utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no Skal vistnok tåle en trøkk. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Har hatt xcover 271 som jakt- og fiskemobil i 2 år. Den er absolutt å anbefale. God dekning, tåler "alt", lang batteritid og ålreit talekvalitet. Koster også ikke fryktelig mye, og synes den leverer like godt som Sonim som gjerne koster 3-4-5-6 ganger prisen. No-brainer:) Kameraet er vel ok. Du ser hva du har tatt bilde av, men det er det egentlig) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Finnes der noen alternativer i fra Nokia? Han som skal ha den har hatt en slik fra Nokia de siste årene og vil gjerne fortsette med det. Mener det er en Nokia 3720 som ikke er å oppdrive lengre. Endret 10. september 2013 av svortevik Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nokia 3720 var vel siste støt og sprut sikre modellen fra dem, men dem begynner nok og bli vanskelig og få tak i, om det i det hele tatt er mulig, kanskje på bruktmarkedet. Som mobilforhandler har jeg hatt mange kunder som spør etter erstatningsprodukt til blant annet den telefonen, men de må som regel over på en av Samsung sine enkle versjoner. Enda et marked Nokia taper andel i ved og ikke lansere noen etterfølgere av ting som solgte bruktbart. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Får teste Samsung xcover 271 og håpe den faller i smak. Så lenge den er latterlig enkel i bruk og tåler både vann og et fall en gang i blant i tillegg til at den har bra batteri så blir det nok en vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå