Gå til innhold

Diskusjon rundt hvilke PC specs som kan kjøre Metro 2033


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Metro har jeg spilt, men jeg overlever ikke FPS-drop. Darksiders har jeg ikke spilt noe særlig av, så det skal jeg nok prøve med på. Saint's row har jeg aldri hatt noen særlig greie for..

 

 

Dette er en tråd skapt av en moderator, og ikke av undertegnede. :)

Dersom en vil ha trådens som refereres til kan en gå her: http://www.diskusjon...

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Metro har jeg spilt, men jeg overlever ikke FPS-drop. Darksiders har jeg ikke spilt noe særlig av, så det skal jeg nok prøve med på. Saint's row har jeg aldri hatt noen særlig greie for..

 

? Mener du frames-per-second-drop, eller first-person-shooter-drop...? Det første er jo helt unødvendig med de rette innstillingene? Dessuten er jo det første Metro en helt fantastisk survival-shooter!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kjøp en kompetent pc og du fikser alle FPS problemer.

 

Det spillet krever enormt.

 

? Mener du frames-per-second-drop, eller first-person-shooter-drop...? Det første er jo helt unødvendig med de rette innstillingene? Dessuten er jo det første Metro en helt fantastisk survival-shooter!

 

Har prøvd det meste, men det har ikke hjulpet..

Lenke til kommentar

Spilt noen timer 2033, er nok tyngste spillet PC-en min har brynt seg på.

Kjørte på 1920x1080 på Low settings, og det er nok omtrent det meste jeg kan ha.

2033 er et svært mørkt spill, både stemnings og sinnsmessig. Skal nok prøve å klare meg gjennom men tror ikke det blir lett. Er ganske krevende i visse partier.

Lenke til kommentar

Ingen tråder som har blitt flettet. Innleggene som begynte å bevege seg utover grensen til Steam tråden ble flyttet til en ny tråd der en kan fortsette diskusjonen uten å "ødelegge" den opprinnelige tråden.

 

Innleggene var av såpass kvalitet og kan være til hjelp for andre så det er greit å få dem over i en egen tråd som er mye mer oversiktelig enn en større samletråd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ingen tråder som har blitt flettet. Innleggene som begynte å bevege seg utover grensen til Steam tråden ble flyttet til en ny tråd der en kan fortsette diskusjonen uten å "ødelegge" den opprinnelige tråden.

 

Innleggene var av såpass kvalitet og kan være til hjelp for andre så det er greit å få dem over i en egen tråd som er mye mer oversiktelig enn en større samletråd.

 

Greit, men kan du da forandre tittel til noe som får at folk faktisk finner tråden når dem søker etter det spillet? Tenker du kan sitte navnet til spillet, sammen med en binnestrek, og resten av tittelen...

 

Done.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg hører mange som påstår at Metro 2033 er/var dårlig optimalisert. Fakta var at 4Agames brukte en del nye, flashy og tunge effekter i motoren, som ikke var blitt benyttet i særlig grad i andre spill tidligere. Da jeg spilte gjennom det for flere år tilbake, var det på en maskin med et eldre Radeon-kort. Klart jeg ikke var i nærheten av maksimale innstillnger, men til tross for at det ikke var et Nvidia-kort engang, kjørte jeg veldig greit gjennom det uten at det på noe tidspunkt ble uspillbart. De tunge effektene utjevnes til en viss grad av at handlingen foregår i begrensede rom m begrenset synsrekkevidde.

 

Dårlig optimalisert eller ikke, slå av tesselering og aa, f.eks, og prøv igjen, at det på alle måter er et Øst-europeisk spill burde ikke hindre noen i å få en mektig opplevelse, snarere tvert imot. Det er noe med stemningen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...