Gå til innhold

[Løst] Hvordan lager jeg et nettsamfunn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

For meg virker trådstarter veldig useriøs. Synes egentlig en moderator skal stenge tråden dersom ikke tråden komme opp med noe revolusjonerende, for dette her er bare tull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nevnte ikke TS i et eller annet emne at han var 10 år gammel?

 

Hehe, ihvertfall bør denne tråden stenges. Har ikke dette forumet uansett en aldersgrense? Den burde isåfall være på 16 år.

Lenke til kommentar

Hehe, ihvertfall bør denne tråden stenges. Har ikke dette forumet uansett en aldersgrense? Den burde isåfall være på 16 år.

Nah, aldersgrense er unødvendig. De fleste tiåringer har ingen interesse å henge på dette forumet uansett, og de som gjør det forsvinner nok av seg selv alikevell, når de forstår at de ikke er velkommen. :/

 

Er forresten selv 15 år.

Endret av oddsmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nah, aldersgrense er unødvendig. De fleste tiåringer har ingen interesse å henge på dette forumet uansett, og de som gjør det forsvinner nok av seg selv alikevell, når de forstår at de ikke er velkommen. :/

 

Er forresten selv 15 år.

 

Vel, selv er jeg 18, men har vært på dette forumet siden jeg var 16, da jeg først hørte om dette forumet (som etter min mening er blant Norges beste). Før det var jeg aktiv på ITavisens forum, som jeg ikke var så mye aktiv etter å ha registrert meg her.

 

Men jeg mener deler av forumet bør ha aldersgrense, om ikke alle deler, ihvertfall deler av det.

 

Det har ikke med at de ikke er velkommen, det har at man bør ha en stander over hvor moden en skal kunne være for å diskutere på de større forumene.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Vel, selv er jeg 18, men har vært på dette forumet siden jeg var 16, da jeg først hørte om dette forumet (som etter min mening er blant Norges beste). Før det var jeg aktiv på ITavisens forum, som jeg ikke var så mye aktiv etter å ha registrert meg her.

 

Men jeg mener deler av forumet bør ha aldersgrense, om ikke alle deler, ihvertfall deler av det.

 

Det har ikke med at de ikke er velkommen, det har at man bør ha en stander over hvor moden en skal kunne være for å diskutere på de større forumene.

Jau, kan gå med på at deler av forumet kanskje kunne hatt en aldersgrense, men programeringsdelen, spilldelen, og de andre delene tiåringer som f.eks TS er interessert i å poste i behøver IMO ingen aldersgrense.

Jeg lar selv være å poste i enkelte tråder der jeg skjønner at TS ikke er interessert i synspunktende til en 15åring uansett.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er trist at man kan bashe en unge slik som i tråden her, skulle tro det bare var positivt at en som Magnus ønsker å lære, kanskje litt vel store ambisjoner, men hvem har vel ikke vært der?

 

Hvis du fortsetter som du holder på Magnus, kan du kanskje lage "nye" facebook en dag, så får folka i tråden her bare sitte der å surmule ;) Stå på du!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Synes egentlig det er trist at man kan bashe en unge slik som i tråden her, skulle tro det bare var positivt at en som Magnus ønsker å lære, kanskje litt vel store ambisjoner, men hvem har vel ikke vært der?

 

Hvis du fortsetter som du holder på Magnus, kan du kanskje lage "nye" facebook en dag, så får folka i tråden her bare sitte der å surmule ;) Stå på du!

 

Altså, jeg har også vært på et stadie som han, hatt store ambisjoner, men man må være realistisk. Jeg prøver ikke å "bashe" han, det jeg prøver å si er at han virker useriøs. Noe av grunnen til at han virker useriøs er da han burde kunne alt det han spør om, dersom han "kan".

 

Selvfølgelig hadde det vært flott dersom han ble den neste Mark Zuckerberg, hvem vil da ikke ha et Norsk IT-eksempel? Poenget mitt er at man bør begynne smått, også gradvis bygge seg oppover. Å lage seg ambisjoner om å lage en webside som skal kunne konkurrere mot en tjeneste som har over 1 milliard brukere blir litt som å si at man skal bygge en rakket uten erfaring.

 

Så poenget mitt: begynn smått.

Lenke til kommentar

Hehe, ihvertfall bør denne tråden stenges.

skjønner hva du mener, men det beste er vel å finene seg en annen tråd for deg? det er fullstendig frivillig å lese denne tråden. skal ikke utelukke at et eller annet siver inn hos ts ...

Endret av quantum
Lenke til kommentar

 

Nah, aldersgrense er unødvendig. De fleste tiåringer har ingen interesse å henge på dette forumet uansett, og de som gjør det forsvinner nok av seg selv alikevell, når de forstår at de ikke er velkommen. :/

 

Er forresten selv 15 år.

 

Litt uenig i at aldersgrense er unødvendig, en 3 åring kan når som helst registere seg med å ha passordet 12345a.

Lenke til kommentar

Litt uenig i at aldersgrense er unødvendig, en 3 åring kan når som helst registere seg med å ha passordet 12345a.

Hvis du tror en tre åring kan lese så bra nok og ikke minst bruke en datamaskin så er det barnet smart og ikke 3 år. Husk at de fleste lærer å lese som seks åringer.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hva er greien med aldersgrense?

 

Tror dere virkelig at folk under den aldersgrensen ikke kommer til å registrere seg og lage poster på forumet? Ingen følger aldersgrenser på Internett.

 

"Å nei, jeg er bare 15, og en må være 16 for å registrere meg.. :( " Det er ikke slik det fungerer. Det er heller ingen måte å få det til å fungere på, med mindre du vil ha et marginalt nettsamfunn.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Temaet i denne tråden er ikke aldersgrense på forumet. Denne diskusjonen kan tas et annet sted.

Diskusjon har, og ønsker heller ingen aldersgrense,

- "forumet er åpent for alle mennesker, uavhengig av etnisitet, bakgrunn, politisk ståsted, alder og samfunnsposisjon".

 

Helt enig med deg, aldersgrense skal ikke diskuteres her og du får låv til å rapportere det.

Lenke til kommentar

Dette fikk jeg lest om på nettet:

 

 

Irene Engerdalen • for 15 dager siden −

Facebook dør, på samme måte som at fester slutter, når ikke lenger noe nytt skjer. Eller det blir kjipt å være med. Merkelig å skrive et helt innlegg om dette uten å nevne "Myspace" og dets ferd mot avgrunnen.

 

Er dette sant? Har bare hørt at snart blir instagram populærere enn facebook

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...