Gå til innhold

BK: Leon på skogstur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at du har fått liten respons på denne.

 

Det er nok fordi den gamle bildekritikken her er mer eller mindre død. Vi poster nå bilder i den nye bildekritikken. Det er gjort en del grep der inne i den siste tiden, så nå synes jeg den er i ferd med å bli brukbar.

 

Det lønner seg dog å skrive en liten beskrivende tekst, som du har gjort her, for å få noe feedback.

 

Jeg har sett på bildet flere ganger, og klarer ikke helt å bestemme meg om du har fått det til eller ikke. Men klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor.

Lenke til kommentar

Jeg har sett på bildet flere ganger, og klarer ikke helt å bestemme meg om du har fått det til eller ikke. Men klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor.

 

Tja, jeg synes bildet er for voldsomt skjer for mye på en gang, det er for mye som kræsjer med hverandre selv om bildet i seg selv er meget bra :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Jeg liker bildet veldig godt, og jeg synes komposisjonen er bra og at skarpheten sitter der den skal (på øyet).

 

Dog kan det kanskje virke litt "masete" da hunden ikke kommer godt nok frem grunnet bakgrunnen. Når jeg tenker meg om, så ville jeg nok kanskje beskjært bittelitt på høyre side.

 

Men i det store og det hele så liker jeg bildet godt. Ikke fantastisk, men bra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...