TeSp Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har du testet det??? Hva slags maskin testet du det på? Powerbook g4/g5/g3 ibook osv.... Fortell! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Powermac G4 466mhz, dettte e rjo rene nirvana forhold til tidligere versjoner av osx eller andre mer primitve operativsystemer. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har du testet spill også? Dette er noe jeg fant på macnn: "from macbidollue "Panther makes us wonder every day a bit more. "le_mackeux" on our forums posted the results he reached with BenchUT2003 under X.2.6 and X.3. He uses a G4 Quicksilver 933 with a Radeon 9000 and 1.5 Go RAM. Tests were done under 1280*1024 resolution with demo flyby-citadel Under X.2.6: Score 37.00 Min FPS 11.42 Average FPS 36.94 max 121.27 Under X.3: Score 55.95 Min FPS 17.4 Average FPS 57.026 max 192.117 Score improves by more than 30% !" Dette høres bra ut! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Vet forresten noen hvordan man får fram consol på norsk tastatur i spill som unreal tournament 2003 og america's army? Takk! Lenke til kommentar
meus Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hei alle sammen. Min Powerbook er fakturert den 9. Oktober. Betyr det at jeg kan kjøpe panther billigere da? Den ligger på linjegods sitt kontor her nede i byen. Skal ringe dem imorgen får å avtale utkjøring. Hva er det første jeg bør gjøre? Lade den opp og så bruke batteriet tomt? Eller bare bruke batteriet tomt direkte? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hei alle sammen. Min Powerbook er fakturert den 9. Oktober. Betyr det at jeg kan kjøpe panther billigere da? Den ligger på linjegods sitt kontor her nede i byen. Skal ringe dem imorgen får å avtale utkjøring. Hva er det første jeg bør gjøre? Lade den opp og så bruke batteriet tomt? Eller bare bruke batteriet tomt direkte? Når ble den sendt fra apple? Det er det som teller tror jeg. Eller når du bestilte den. Lad den helt opp, deretter plugg ut laderen og bruk den helt til den går automatisk i dvale (sleep modus). Deretter lad den helt opp igjen, og da har du kalibrert batteriet. Lenke til kommentar
metrom Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hei alle sammen. Min Powerbook er fakturert den 9. Oktober. Betyr det at jeg kan kjøpe panther billigere da? ja. da har du rett til den rabatten. jeg har ringt å sjekket med apple. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Hvordan går man frem da? Ringer man til apple og oppgir f.eks web ordren også er den godkjent? Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Panther blir konge! Ingen tvil. Må ha det så fort som mulig.. Er det noen her som har forhåndsbestilt det? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Panther blir konge! Ingen tvil. Må ha det så fort som mulig.. Er det noen her som har forhåndsbestilt det? Jepp, bestilte det dagen etter det ble lansert. :smile: Lenke til kommentar
toretors Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Mange spørsmål å besvare, har ikke testa spill ennå nei. Maskinen suger til det uansett. Console pleier å dukke opp ved å trykke esc, "<>"-knappen eller "'§"-knappen. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nå prøvde jeg nettopp å skrive inn serial nummeret en gang til på "up to date" siden, og jeg får panther for bare 190kr! Jeg har avbestilt den opprinnelige panther orderen min, og jeg har spart 1100kr! Før fungerte det ikke på BTO modeller (hvis man har feks. kjøpt med ekstra ram) men nå har apple oppdatert siden, og det funker! Tenkte jeg bare skulle si ifra. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Huh? Det skjønte jeg ikke? Kan du forklare engang til?? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Huh? Det skjønte jeg ikke? Kan du forklare engang til?? Egentlig var det slik at de som hadde bestilt en mac før 8 oktober fikk ikke panther, mens de som hadde bestilt etter 8oktober fikk det for 190kr. Jeg bestilte 16 september, og jeg fikk allikevel panther for 190kr, slik som veldig mange andre som hadde bestilt før den 8 okt. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dette er en god nyhet! Superdrive'ene til apple støtter både dvd+ og dvd-, men dvd-+ funksjonen har vært slått av! http://www.itavisen.no/art/1302068.html Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ja det er ikke dårlig.. Tøft det ja.. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Vurderer om jeg skal kjøpe en oppgradering av osx eller ny cd med panther på altså...bare 4 dager igjen... Oppgradering har alltid skurret i mine ører...er kanskje bare jeg som er dum...men en oppgradering av osx er ikke "like bra" som en retail full versjon av softwaren... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vurderer om jeg skal kjøpe en oppgradering av osx eller ny cd med panther på altså...bare 4 dager igjen... Oppgradering har alltid skurret i mine ører...er kanskje bare jeg som er dum...men en oppgradering av osx er ikke "like bra" som en retail full versjon av softwaren... Den som du kan få for 190 kr er helt lik som retail versjonen. De sier ihvertfall det på mange forumer. Folk har ringt apple og spurt. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvem er det man ringer for å bestille på apple.com. Har betalt adc medlemskap, og faxet id, så nå gjenstår det bare å ringe.... Alle sakker om ei svensk dame... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Du ringer 80033034 Deretter så taster du 1. Så må du ikke glemme å gi beskjed om ADC og da vil de vite ADC medlemsnummer (som du da burde ha klart). Er alt ok, så trekker de rabatten med en gang. Den svenske damen heter Helen og er meget koslig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå