Gå til innhold

Starte opp enkeltpersonsforetak i 3D modellering og rendering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo bare og prøve, med mindre du er ekstremt dyktig og har ett enormt nettverk er det ett langtekkelig og ofte frustrerende arbeid og starte for seg selv.

Du bør ha såpass kapital at du klarer deg en god stund med minimale eller ingen inntekter.

Lenke til kommentar

Jeg hadde begynt med de lokale bedriftene, og utvidet til nabokommune/fylke.

Sakte men sikkert jobbet deg opp et navn.

Det jeg mente lenger oppe er at 3D Norge har en stor andel (Sier ikke at de er alene, og de eneste finnes flere andre, og større også) , men om du utkonkurrerer de andre på pris, kvalitet, og leveringstid - bør det ikke være noe problem.

3D Norge holder til i Stavanger primært, men det er nok av bedrifter som trenger 3D modeller. Jeg vet de nærmest "drukner" i jobber, så er bare å begynne litt etter litt. Har jobbet en del sammen med de.

Min erfaring er at det er bedre å vokse sakte, og ikke jobbe seg for raskt opp.

EDIT: Fått en del pepper på PM om at jeg var kanskje for raskt ute, og derfor beklager jeg det til den/de som føler seg støt - også TS.

Endret av Datasmurfen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Min erfaring er at det er bedre å vokse sakte, og ikke jobbe seg for raskt opp.

EDIT: Fått en del pepper på PM om at jeg var kanskje for raskt ute, og derfor beklager jeg det til den/de som føler seg støt - også TS.

Ja, det merker jeg at det er bedre å vokse sakte.

Jeg er ikke ute etter å jobbe med bokstavelige objekter i 3D modellering. Men hva nøyaktig vil jeg ikke si. Så, Norge har ikke noe jeg vil ha; så, jeg burde kanskje titte i USA over havet.... Men, jeg skal undersøke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...