Gå til innhold

Sannheten om Østkanten Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke Furuset i Oslo lenger. Muslimske barn går inn i hagen min og inn i kjøkkendøra. Går inn i kjøleskapet og stjeler mat og brus. Har ingen respekt for privat eiendom. Det hjelper heller ikke om jeg ringer politiet fordi politiet ikke kan straffe dem selv om jeg har video opptak av det. Jeg har så jævlig lyst til å banke dritten av disse muslimske tyvene, men da blir jeg bare saksøkt av foreldrene og får fengselstraff.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om du har videobevis og navn på de som begår straffbare handlinger, så kan du bare levere en anmeldelse sammen med bevis og opplysninger. Det blir sendt ut bøter til dem, men jeg tror ikke du får politiet til å komme.

Konendrum at regjeringen velger å nærmest legge ned politiet, få flere utlendinger og samle dem i ghettos. Nå hørte jeg på nyhetene at kommunene har sluttet å ta imot folk fra asylmottaket fordi dem ikke kan integrere dem, og ikke har plass i kommunene til å tilby dem jobb og bolig. Vet ikke om det er en måte å si ifra til komunene, men regjeringen vil gi kommunene mer penger per innvanadrer de kan kan motta.

Det er jo egentlig synd at det er sånn, og rart på samme tid. De som kom på 70 og 80 tallet jobbet jo hardt og ville være en del av det norske samfunnet. De laget arbeidsplasser og egne firmaer. Nå er det sånn at de går inn i andres hjem og tar for seg ? Jeg synes det høres helt sykt ut....

Lenke til kommentar

Om du har videobevis og navn på de som begår straffbare handlinger, så kan du bare levere en anmeldelse sammen med bevis og opplysninger. Det blir sendt ut bøter til dem, men jeg tror ikke du får politiet til å komme.

Konendrum at regjeringen velger å nærmest legge ned politiet, få flere utlendinger og samle dem i ghettos. Nå hørte jeg på nyhetene at kommunene har sluttet å ta imot folk fra asylmottaket fordi dem ikke kan integrere dem, og ikke har plass i kommunene til å tilby dem jobb og bolig. Vet ikke om det er en måte å si ifra til komunene, men regjeringen vil gi kommunene mer penger per innvanadrer de kan kan motta.

Det er jo egentlig synd at det er sånn, og rart på samme tid. De som kom på 70 og 80 tallet jobbet jo hardt og ville være en del av det norske samfunnet. De laget arbeidsplasser og egne firmaer. Nå er det sånn at de går inn i andres hjem og tar for seg ? Jeg synes det høres helt sykt ut....

Under 16 år. De får bare en advarsel.

Endret av eXalpha
Lenke til kommentar

Trist. Skulle lagt frem saken her vet du, eller i en moskee... de ville nok tatt tak i dem. Så vidt jeg vet så er ikke stjeling okey for islam heller.

Jeg hater ikke muslimer, men mye av religionen handler også mye om vold. De 10 budene i kristendommen, jødedommen og Islam er jo opprinnelig det samme.

Et av budene var jo "Du skal leve ved sverdet og dø med sverdet"

Alle budene har jo har blitt omskrevet i moderne tid, fordi alle budene opprinnelig var veldig voldelig.

Den filmen må dere bare rett og slett se på. Syntes at den filmen er veldig bra. Filmen handler om Olje, men mye av Islam blir brukt i filmen. Filmen er et must dere må se på.

https://www.youtube.com/watch?v=AZvDwFmxzjA

Endret av eXalpha
Lenke til kommentar

Artig med kulturforskjeller. En kompis ble sjef for en matbutikk i ett slikt område, etter å ha jobbet på en butikk i ett betydelig mindre belastet område. Han var mildt sagt sjokkert. Han forventet ikke å måtte sloss for å passe på en matbutikk, og da det ikke var nok at videokameraene viste at han ble angrepet i sin egen butikk gav han opp politiet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kjæresten min jobber på en matbutikk mellom Tøyen og Grønland, og han har lite problemer med mennesker der. En del tyveri er det riktignok, men de han selv har oppdaget har han stoppet uten slosskamp.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Tøyen har da alltid vært fullt av utlendinger. På Sofienberg VGS vasker jentene føttene og ber til Allah i dassen. Like ved skolen er det bakgårder. Der står elevene i storefri og røyker hasj.

Det som imponerer meg mest er at Sofienberg VGS kun har 1-2 norske elever hvert nye år.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet så er ikke stjeling okey for islam heller.

Det kommer an på hvem de stjler fra.

Det er fult lovlig ifølge islam å stjele fra vantro, og også drepe vantro om de kan.

Alle de fine ordene som står blandt mekkasurene i koranen, om a drepe et menneske, ikke stjele osv. gjelder bare for andre muslimer, og ikke for vantro.

For ifølge koranen så er det bare muslimer som er mennesker.

Lenke til kommentar

Jeg hater ikke muslimer, men mye av religionen handler også mye om vold. De 10 budene i kristendommen, jødedommen og Islam er jo opprinnelig det samme.

Jødene følger ikke de ti bud, de følger sin egen lære i den babylonske talmud. Og de følger sine egne lover.

The noahide laws.

http://rense.com/general76/noahide.htm

islam har heller ikke noe som ligner på de ti bud.

Et av budene var jo "Du skal leve ved sverdet og dø med sverdet"

Det er ingen av de ti bud som sier dette.

The Ten Commandments

2 “I am the Lord your God, who brought you out of the land of Egypt, out of the house of bondage.

3 “You shall have no other gods before Me.

4 “You shall not make for yourself a carved image—any likeness of anything that is in heaven above, or that is in the earth beneath, or that is in the water under the earth; 5 you shall not bow down to them nor serve them. For I, the Lord your God, am a jealous God, visiting the iniquity of the fathers upon the children to the third and fourth generations of those who hate Me, 6 but showing mercy to thousands, to those who love Me and keep My commandments.

7 “You shall not take the name of the Lord your God in vain, for the Lord will not hold him guiltless who takes His name in vain.

8 “Remember the Sabbath day, to keep it holy. 9 Six days you shall labor and do all your work, 10 but the seventh day is the Sabbath of the Lord your God. In it you shall do no work: you, nor your son, nor your daughter, nor your male servant, nor your female servant, nor your cattle, nor your stranger who is within your gates. 11 For in six days the Lord made the heavens and the earth, the sea, and all that is in them, and rested the seventh day. Therefore the Lord blessed the Sabbath day and hallowed it.

12 “Honor your father and your mother, that your days may be long upon the land which the Lord your God is giving you.

13 “You shall not murder.

14 “You shall not commit adultery.

15 “You shall not steal.

16 “You shall not bear false witness against your neighbor.

17 “You shall not covet your neighbor’s house; you shall not covet your neighbor’s wife, nor his male servant, nor his female servant, nor his ox, nor his donkey, nor anything that is your neighbor’s.”

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Furuset i Oslo lenger. Muslimske barn går inn i hagen min og inn i kjøkkendøra. Går inn i kjøleskapet og stjeler mat og brus. Har ingen respekt for privat eiendom. Det hjelper heller ikke om jeg ringer politiet fordi politiet ikke kan straffe dem selv om jeg har video opptak av det. Jeg har så jævlig lyst til å banke dritten av disse muslimske tyvene, men da blir jeg bare saksøkt av foreldrene og får fengselstraff.

Har du prøvd å ringe til politiet?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja jeg ringte politi. De tok barna til foreldrene og gav dem en advarsel. Det var ikke noe mer politiet kunne gjøre siden de var under 16 år gammel.

Hadde du anmeldt det en gang til, hva da? Advarsel førstegang, og så alvor i annen omgang...

Det samme gjelder vel for kristne barn også? Skolen kommer inn i bildet, og det er mye som skjer selv om de ikke nødvendigvis fengsles... Om de fortsetter, så ville barnevernet blitt koblet inn osv osv. Ellers er det jo selvsagt noe riv ruskende galt... Jeg er enig i det.

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Hadde du anmeldt det en gang til, hva da? Advarsel førstegang, og så alvor i annen omgang...

Det samme gjelder vel for kristne barn også? Skolen kommer inn i bildet, og det er mye som skjer selv om de ikke nødvendigvis fengsles... Om de fortsetter, så ville barnevernet blitt koblet inn osv osv. Ellers er det jo selvsagt noe riv ruskende galt... Jeg er enig i det.

Tviler på at skolen kommer inn i bildet hvis det foregår utenfor skoletid. Ellers så er det ikke mye politiet kan gjøre med de udugelige lovene vi har i Norge. Det blir problematisk hvis barnevernet kobler inn. Da går foreldrene til imanen i mooskeen og da blir det masse demonstrasjon i gatene. Muslimer trenger ikke å kjenne hverandre. Så lenge du er muslim og religion har mange tilhengere. Da har disse muslimene en stor grad av politisk makt i Norge selv om de ikke sitter på Stortinget.

https://www.youtube.com/watch?v=YFJj-pnlLlk

Islam er den sterkeste religion i verden. Islam er også den mest voksende religion i Norge også. Buddhister, Kristne, Katolikere osv er i undertall. Om en muslimk jente blir voldtatt. Da skal jeg love deg at det blir opprør i gatene. Dette kommer ikke til å skje fordi muslimske jenter hele tiden går med sjal og unngår nattklubber. De fleste muslimske jenter er snille jenter og drikker ikke noe øl i det hele tatt.

Endret av Anvilycus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...