Skylake Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Skal bestille Collectors Edition av GTA V, så kom jeg over Elkjøp som har den til 1195, det er ganske billig. Vil ikke betale 2000 for ett spill så. Men funker det å bestille der eller får jeg det "1" uke etter, har hørt så mye dårlig om Elkjøp angående forhåndsbestllinger Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hvor i landet bor du hen? Det er en viktig faktor i forhold til sjansen å få spillet evt forsinket. Lenke til kommentar
Skylake Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Bor på Gardermoen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Ok. Posten bruker av erfaring temmelig lang tid til grisgrente strøk og dette øker risikoen for forsinkelse, men du bor såpass nærme Oslo at om du skulle få det for sent så vil det ikke være fordi det ble sendt for sent til deg, men pga en forsinkelse hos Posten - som kan skje uansett hvor man forhåndsreserverer. PS: Jeg jobber i Elkjøp, men dette er ikke ment som noe offisielt råd av noe slag, bare forklarer litt om risiko 1 Lenke til kommentar
furryfury Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 min erfaring med elkjøp.no og forhåndsbestillinger er at dem sender det noen dager før release så jeg har det før eller på release Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Har både positive og negative erfaringer med Elkjøp og forhåndsbestille. Peis på, går sikkert greit. Om ikke så er det bare og stemple dem som rapakjøp. Endret 20. juli 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Skylake Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Takk for svara! Endret 20. juli 2013 av HomeXPremium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå