Tormod Nordskog Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Eikhom Telemark Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Trodde det var fra jettegrytene i Nissedal Litt usikker på hva slags kommentarer du ønsker deg, men tar sjansen på noen vurderinger som jeg ser det. Her har du fått med et nydelig landskap, og får vist alt det spennende og karakteristiske. Nydelig sløring på vannet. Og et spennende bilde. Men jeg savner en liten ro i bildet. Det lyse fjellpartiet og de nydelige slørede vannet sloss litt om oppmerksomheten. Kan hende om du fikk mørknet litt på det lyse fjellet? Kanskje lysnet litt i skyggene i det mørke partiet over vannet. Kan hende litt mer luft i overkant hadde ledet blikket i diagonal leseretning fra venstre hjørne ned mot vannet. Kommentaren kommer fordi bildet er interessant. Hadde vært interessant om flere sa noe også Endret 21. juli 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Tormod Nordskog Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Takker så mye for tilbakemelding jentungen 1 , joda dette er jettegrytene i Nissedal. Når det gjelder roen i bildet har du helt rett i det, jeg og min sønn var der og fotograferte men det var så mye knott der så jeg følte at jeg ikke fikk konsentrert meg. Jeg kommer til og ta en tur til ved en senere anledning så da får jeg håpe at en får konsentrert seg så alt faller på plass. mvh Tormod Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Takker så mye for tilbakemelding jentungen 1 , joda dette er jettegrytene i Nissedal. Når det gjelder roen i bildet har du helt rett i det, jeg og min sønn var der og fotograferte men det var så mye knott der så jeg følte at jeg ikke fikk konsentrert meg. Jeg kommer til og ta en tur til ved en senere anledning så da får jeg håpe at en får konsentrert seg så alt faller på plass. mvh Tormod Som sagt så synes jeg bildet er interessant. Kikket på det igjen. Scrollet litt opp og ned på skjermen her. Lurer på om du bare kan kutte litt i toppen så er mye på plass ER jo et sted verdt å komme tilbake til mange ganger da. Med og uten badegjester Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Synes dette ble et spennende bilde...... liker slikt. Vil tru at det kan være artig der når det er mer vann i bekken. Lenke til kommentar
Tormod Nordskog Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Takker for kommentaren Kjetil, det var ikke mye vann som rant i mellom der når vi var der, så når vannføringen blir større har en jo nye muligheter . mvh Tormod Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Synes dette ble et bra bilde , og er enig med et toppkutt samt kanskje en liten tanke mørk vignettering for å få litt ro over bildekanten . Vannføringen er det ikke noe å gjøre med når man er der i øyeblikket , men synes at det passet bra til bildet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg