Ferrari250gto Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har et problem med min helt nye M55. Når jeg laster noe ned med wap (gprs) som tar rundt 30-40 kb, får jeg opp "Feil: Dokumentet er for stort for det ledige minnet". Det er helt feil, for jeg har rundt 800kb igjen.Eller er det noe som er stilt inn galt, eller er det bare nettleseren som er litt tullete? Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg, men jeg kan ihvertfall si at jeg har det samme problemet. Mulig det er noen instillinger eller kanskje m55 har vanskeligheter med å ta imot så store ting av gangen. Men nå har jeg kjøpt kabel til å koble mobilen til pc så da løste det problemet seg (anbefales!). mvh megamann Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvis det er noen trøst, så får jeg en liknende feilmelding når jeg bruker Webviewer på min Nokia 7250 (og jeg har over 4 mb ledig) Har også sett flere andre som får denne feilmeldingen, men dessverre ingen som har løsning på problemet... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Husk at minne i dette tilfellet ikke er det samme som lagringsplass... Minne i denne sammenhengen er telefonens "RAM". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå