Eskalol Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 har problemer med hiccups i wow fpsen dropper fra 60-70 til 2 og fryser i noen sekunder... i det den fryser stuper prosessor aktiviteten... har kjørt prime95 tortur test og prosessoren ser fin ut. nå testet jeg med DPC Latency checker og den spiker veldig ofte opp mot rødt. har disablet forskjellige drivere som jeg tror er problemet uten hell. har også oppdatert alle driverne. http://www.multicom.no/Kunshan-P157S-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-8GBe-120GB-SSD-750GB-Hdde-GeForce-GTX-780Me-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10624836 Lenke til kommentar
Eskalol Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 edit: DPC CPU usage: hvilken drivere kan dette være? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hvilken Windows har du? (Og skjønner du ikke at dette er noe du må legge ut i første posten?) Om du ikke har Windows 8 er det veldig lite bra at den hele tiden er på gult. Den bør ned på grønt mellom de røde toppene. De røde toppene rundt 2000 du ser på bildet er sannsynligvis batteriet. Ta ut batteriet og se om de forsvinner. Dette er ikke hovedproblemet ditt. Hoveproblemet er den teksten absolute maximum: 10000 um. ndis.sys er nettverk. Trådløsen pleier å være den skyldige. Prøv først å slå av bryteren på siden av maskinen, hvis du har en. Lenke til kommentar
Eskalol Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) er trolig usb driverne som er problemet... men multicom har ikke driverene på cden som fulgte med eller på nett. blir ganske forvirret av dette nå... først ndis.sys og nå usbport.sys edit: jeg har w8 Endret 20. juli 2013 av Eskalol Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Husk at DPC latency checker sjekker i "μ". Dette tilsvarer 10^-6 sekunder delay. Så når du spiker på 4000μ så er det 0.0004 sekunder delay. Jeg fikk anbefalt å kjøre DPC latency checker når jeg hadde CPU hiccups. Det jeg merket det på var at musa hang et kvart sekund og at lyden stoppet like lenge. Ifølge DHCP så var jeg "konstant" på rød delay (Ca det du ser nå). Etter en BIOS updater så forsvant CPU hiccups, men jeg har fortsatt rød delay i DHCP. Jeg merker ingenting til delayen programmet finner og jeg vil påstå at jeg er veldig kresen når det gjelder mus/tastatur forsinkelse. Jeg vil tro at 99% av de som kjører den testen vil spike til rød delay selv om de ikke merker noe til det. Hvis du vil bruke programmet konstruktivt så tror jeg at du må vente på noe som kjennes ut som en spike og se om du makser det som står i programmet. Det er et ekstremt følsomt program og det slår ut rødt bare maskinen lurer på om den skal tenke. Endret 21. juli 2013 av Bjoolz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå