putemonsteret Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Hei. Jeg kjøpte nylig en stasjonær PC og har oppdaget noen problemer med den. Hvis pcen står på for lenge uten enten å bli skrudd av eller satt i dvalemodus vil skjermene bli svarte og nekte å vise bilde før man starter pcen på nytt. Dette skjer typisk etter at PCen normalt ville skrudd på skjermspareren. Det har også vært en hendelse hvor den ene skjermen begynte å flimre nogen lunde likt som det du ser på det bilde her: http://farm4.static...._ac7997f598.jpg (den andre av de 2 skjermene som er koblet til pcen var som vanlig) når jeg prøvde å dra ut DVI ledningen til skjermen hvor flimringen skjedde begynte den andre skjermen å flimre på samme måte. Problemet forsvant når jeg startet pcen på nytt. Vet noen hva disse problemene kan skyldes? På forhånd takk for hjelpen! Her er specsene til maskinen: Windows 8 5 XFX Radeon HD 7950 3GB GDDR5 PCI-Express 3.0, "BLACK - Dual Fan -DD", DVI, 2xmini-DisplayPort, HDMI, 900MHz MSI B85M-G43, Socket-1150 m-ATX, B85, DDR3, 2xPCIe-x16, CFX, VGA, DVI, HDMI, DP Intel Core i7-4770 Processor Socket-LGA1150, Quad Core, 3.4GHz, 8MB, 84W, HD4600 Silver Power SP-S650 650W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus Bronze, Standard, 4x 6+2pin PCIe, 14x SATA, 7x Molex Endret 20. juli 2013 av putemonsteret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå