Gå til innhold

Støy/sus på mikrofoninngangen.


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å gå av hengslene...nå er jeg så møkk lei at maskinen holder på å ryke ut av vinduet.

 

Jeg har sus på mikrofoninngangen. Skjønner ikke hvorfor.

 

Kan noen fortelle meg deg? Kan noen hjelpe meg å fjerne det? Ville blitt evig takknemmelig - du aner ikke!

 

Jeg har tilogmed gått til innkjøp av et Creative Sound Blaster X-Fi Titanium PCIx for jeg trodde det skulle være løsningen. Jeg har prøvd med flere headset også, men neida. Dette holder på å bli jævla dyrt. :cry:

 

Nå har jeg reinstallert maskinen min. Før reinstallasjon fjernet jeg lydkortet og disablet lydkortet på hovedkortet, sånn at jeg var helt sikker på at det ikke ble lastet noen drivere for lydkort før jeg begynte. Etter at jeg hadde installert alt av drivere og alle updates fra windows update, satte jeg i lydkortet og installerte drivere fra Creative. Fortsatt sus.

 

%/&¤#%&¤#&(¤/(¤ (banneregle)

 

 

Hardware;

Corsair PSU HX650 (helt ny, for å være sikker)

MSI Z77MA-G45 hovedkort

i5 3570K CPU

MSI Geforce GTX 660 OC TF skjermkort

D-Link DWA-556 Xtreme N PCIe Wireless

To Samsung 830 128GB SSD

 

 

HJEEEEEEELP....!!!!!!!!!!!!111122234

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med lyden på fullt her nå, hører jeg svak susing i høyttalerene. Med en gang jeg går inn på "Innspilling" under Lyd, velger egenskaper for mikrofonen og aktiverer "Lytt", kommer det MYE mer sus. Det er så ille at det kommer med på opptak/streaming. :(

 

Det er derfor jeg vil ha det bort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...