Gjest medlem-83883 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg trenger en god USB-mikrofon til generel chat og litt voiceover, og har sett meg ut en del alternativer. Problemet er at jeg ikke har handlet i musikkbutikker på mange år, og aner ikke hvem som er regnet som den beste forhandleren. Hvilke nettbutikker anbefales? Jeg har en bestilling inne hos Best2Music, men de har vist seg å være håpløst trege med å sende varer som var "på lager" da de ble bestilt. Jeg kommer derfor til å se meg om etter en annen butikk å handle i. Helst noen som er litt mer seriøse enn Best2Music og som makter å sende en vare innen rimelig tid. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Har kun handlet hos 4sound før, og det gikk fint Sikkert litt sent svar... men 4 sound funka bra. God service. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Har kun handlet hos 4sound før, og det gikk fint Sikkert litt sent svar... men 4 sound funka bra. God service. Takk for svar. 4sound så bra ut, men de hadde veldig lite på lager. Jeg har (omsider) fått en mic fra Best2Music, men kommer nok ikke til å legge igjen flere kroner der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå