dreas Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Før i tiden da jeg brukte win9x, hadde jeg bestandig fast swap. Da jeg leste over optimaliseringsguiden for win2kpro, var ikke dette nevnt. Er det noen som har noen erfaringer med ytelsesforbedringer i win2k med fast swap? Burde det ikke gå kjappere?, spesielt på hvis swap'en ligger på en annen disk en os'et, gjerne i en egen partisjon (som f.eks linux) Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 21:11, dreas skrev:Før i tiden da jeg brukte win9x, hadde jeg bestandig fast swap. Da jeg leste over optimaliseringsguiden for win2kpro, var ikke dette nevnt.Er det noen som har noen erfaringer med ytelsesforbedringer i win2k med fast swap?Burde det ikke gå kjappere?, spesielt på hvis swap'en ligger på en annen disk en os'et, gjerne i en egen partisjon (som f.eks linux) Heter pagefile.sys i win2k og du kan sjøl hvor bestemme hvor den skal ligge (ligger standard på c:pagefile.sys ) Lenke til kommentar
unique Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Litt info fra microsoft her..... http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q197379 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå