Gå til innhold

Kan noen hoste mn minecraft server

Anbefalte innlegg

Hei, Magnus igjen.

Kan noen hoste en bukkit server, vi har for dårlig nett hjemme og pc-en min er ikke bra nok for en server. + det at pc-en min ikke kan holde seg oppe hele tiden, gi screenshots fra speedtest.net, spesifikasjoner på pc-en og noe annet som f.eks. e-post (valgfritt)

Håper noen kan det men nå skal jeg bade, hade.

PS: Det vil kanskje bare ta to tiner eller mindre om vi er uheldig og ser det oveskyet for første gang her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler heller på at du finner noen som gidder å hoste gratis, å ha en server gående 24/7 koster penger.

Og å hoste en minecraft server til en eller annen tilfeldig person på et forum er ikke akkurat den mest populære veldedige saken.

Lenke til kommentar

Tviler heller på at du finner noen som gidder å hoste gratis, å ha en server gående 24/7 koster penger.

Og å hoste en minecraft server til en eller annen tilfeldig person på et forum er ikke akkurat den mest populære veldedige saken.

Tjaaa... det er vel sant men venenne mine har heller ikke nett nok, og heller ikke bestevennen min.

Og jeg tipper det samme skjer med meg som det skjedde med pappa, han skulle betale noe fra ebay men han trakk ifra tre ganger og jeg er ikke gammel nok til paypal, har kun visa kort. Men kan du gjøre det da, kan jeg virkeligbstole på deg.

edit: ...

Endret av MagnusHD1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det krever en del resurser å drive en server, så det å gjøre en slik jobb gratis hadde jeg som privatperson ikke gjort gratis, til hvem som helst.

Selvfølgelig hadde jeg gjort det gratis til et familie medlem, men så er det jo en helt annen sak.

Dersom du ikke har kapasiteten til å holde en server gående, kan du også selv oppgradere hastigheten din, da det ikke er særlig dyrt for en hastighet på 70/10.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg kan hoste den på en annen port enn det som er standard sålangt jeg har kapasitet. Hvis det viser seg at jeg trenger kapasiteten din server krever selv, så stenger jeg.

Speedtest :

http://www.speedtest.net/my-result/2846853836

Serveren er en utvidet versjon av denne :

http://www.hetzner.de/en/hosting/produkte_rootserver/ex60

Hei, jeg er desverre borte nå men skal gjre det på tirsdag

Det krever en del resurser å drive en server, så det å gjøre en slik jobb gratis hadde jeg som privatperson ikke gjort gratis, til hvem som helst.

Selvfølgelig hadde jeg gjort det gratis til et familie medlem, men så er det jo en helt annen sak.

Dersom du ikke har kapasiteten til å holde en server gående, kan du også selv oppgradere hastigheten din, da det ikke er særlig dyrt for en hastighet på 70/10.

Jeg har ikke mulihet for å oppgradere uansett hvor mye jeg betaler

Kjøp spendon gavekort og kjøp deg en server

Hva er spendon?

Kanskje du kan spørre i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1525840

Okey, da skal jeg det.

Hade.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva er spendon?

Er et gavekort som kan kjøpes på narvesen, som virker akkurat som et vanlig visa. Bare si hvor mye du skal ha på det. Koster 39 for et kort (kan ikke fylles på)

Så du kan bruke det til å betale på nettet med

Endret av *-kristian-*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...