Øystein.F. Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Likhavet er tilbake, men denne gongen har du rakettar. Les hele saken Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Er dette like bra laga som Dead Rising 2 so står eg fint øve Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Las mykje det same på IGN igår kveld. Dette spelet blir stas! Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg bare lurer på en ting: Har du fortsatt tid på deg til å fullføre spillet? Sa utviklerene noe om det? :/ 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Synd det er for XboxOne, den skal ikke i hus. 2 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg bare lurer på en ting: Har du fortsatt tid på deg til å fullføre spillet? Sa utviklerene noe om det? :/ En video på IGN sa at denne tidsbegrensningen var forsvunnet 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Dette blir kjøpt på dag 1. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Plukkes opp på dagen sammen med Xbox One og Forza 5. Likte best den første Dead Rising som kom til X360. DR2 er bra, men ikke i nærheten av den første. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hater at de fjerner farger og gjør det grafisk sett like nitrist som alle mms spill som er på markedet i dag. Selv om det kommer ett zombieutbrudd, forsvinner ikke automatisk all farge fra verden. Hva er egentlig poenget med smartglass? Hvorfor skal jeg legge fra meg kontrolleren for å ta opp en annen "kontroller" for å utføre visse handlinger? Mulig jeg tar feil, men føler at smartglass er som kinect; et unødvendig hinder mellom spilleren og spillopplevelsen. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Plukkes opp på dagen sammen med Xbox One og Forza 5. Likte best den første Dead Rising som kom til X360. DR2 er bra, men ikke i nærheten av den første. Har utrolig nok ikke spillt enern, kun disse som kom som arcade spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jo mer jeg leser om dette spillet jo mer får jeg lyst på det. Dem tidligere Dead Rising spillene var ikke noe for meg og det var utelukkende pga det idiotiske tidspresset. Men er glad å lese at dem har fortsatt en klype humor med i spillet. Og Smartglass blir bare mer å mer interessant og spennende jo mer jeg leser og ser utviklere begynner å utnytte det på en fornuftig måte. Nå får vi bare krysse fingrene at spillet er så bra som vi alle håper på. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Har ikke hatt noen interesse for serien tidligere, men likte det jeg så på E3. Siden har jeg lest litt her og der om det og det virker utvilsomt spennende. Kinect-integreringen virker som en tåpelig gimmick, men ser mange anmeldere er positive til Smartglass-inkluderingen. Selv er jeg ikke så positiv, det virker litt bakvendt, men er åpen for å bli bevist feil. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg bare lurer på en ting: Har du fortsatt tid på deg til å fullføre spillet? Sa utviklerene noe om det? :/ Støtter denne, tidsoppdragene har ødelagt de tidligere Dead Rising spillene for meg. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Har utrolig nok ikke spillt enern, kun disse som kom som arcade spill. Det anbefales på det varmeste. Er litt gammeldags nå i disse tider. Når jeg spilte det igjennom 4 ganger når det kom i 2006 til X360, så ja jeg digga det. Fikk faktisk gamerscore for å drepe rundt 53000 zombier på en playthrough Endret 20. juli 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jo mer jeg leser om dette spillet jo mer får jeg lyst på det. Dem tidligere Dead Rising spillene var ikke noe for meg og det var utelukkende pga det idiotiske tidspresset. Men er glad å lese at dem har fortsatt en klype humor med i spillet. Og Smartglass blir bare mer å mer interessant og spennende jo mer jeg leser og ser utviklere begynner å utnytte det på en fornuftig måte. Nå får vi bare krysse fingrene at spillet er så bra som vi alle håper på. Akkurat samme her. Tidspresset gjorde at jeg ikke klarte å like de to første. Nå har de heldigvis fjernet det, og da forhåndsbestilte jeg det sammen med en Xbox One. Gleder meg 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Er bra dem tar vekk tidspresset, er det eneste minuset jeg irriterte meg over i Dead Rising spillene Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Er bra dem tar vekk tidspresset, er det eneste minuset jeg irriterte meg over i Dead Rising spillene Enig, men etter hva jeg mener å ha lest så er det en vanskelighetsgrad hvor dette blir slått på. Så da har har dem som likte dette mulighet til å slå det på. Husker ikke hvor jeg leste det nå i farta...kan hende jeg har drømt det... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Xbox One only gjør det enkelt å hoppe over tittelen for meg, men skulle den komme til PC så håper jeg inderlig at de dropper GFWL. Vil ha minst mulig med den møkka å gjøre. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Xbox One only gjør det enkelt å hoppe over tittelen for meg, men skulle den komme til PC så håper jeg inderlig at de dropper GFWL. Vil ha minst mulig med den møkka å gjøre. Hva er det med XBO som er møkk da 007CD? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hva er det med XBO som er møkk da 007CD? Nå sa jeg ikke direkte at Xbox One var møkk, men det er nok negative sider ved den til at jeg ikke vil ha en. Men Games For Windows Live sa jeg at det var ren hardspikka møkk og den uttalelsen står jeg ved, etter mareritt med Dirt 2 som jeg fikk med mitt 5870 skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå