Aasgaard Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jakten på de gode, gamle spillopplevelsene. Les hele saken Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Må jeg spille en runde til med fekting kommer jeg til å klikke. I vinkel. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Bare vent, neste gang du kommer står en Commodore 64 klar. Med Summer Games 2 i diskettstasjonen. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Neste år kjører vi heller komboen California & World Games. :-) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Winter Games er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Bare vent, neste gang du kommer står en Commodore 64 klar. Med Summer Games 2 i diskettstasjonen. Husker det spillet der, jeg jukset med elekronikk, hadde et elektronikk byggesett og en knekt joystick så jeg koblet slik at et rele ga de frem og tilbake bevegelsene kjempefort. husker bare at jeg kastet over 100 meter I spyd. Den verdensrekorden er solid. Ellers kunne den brukes til autofire. var ingen problem å koble om mellom spillene. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg har visst både en Mega Drive og e Master System 2 liggende, med et lite utvalg spill. Kjøpt i et anfall av nostalgi. Kanskjeg jeg bør lure dem frem etterhvert... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg kjøpte (igjen) en NES for ikke mange månedene siden, og har den koblet i en gammel CRT-tv stående på loftet. Har ikke spilt all verden, men det var morsomt å prøve gamle spill igjen, etter en pause på sikkert 20 år. The Flintstones var i alle fall like helvetes vanskelig som det alltid har vært. 1 Lenke til kommentar
nesconnector.se Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 http://www.nesconnector.se skickar nes och snes delar till norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå