Salla100 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Den gamle PC er ødelagt så da har jeg tenkt å kjøpe en nye. For ca 10000kr. Jeg bygger den gjerne selv. Her er det ei liste jeg har lagt: https://prisguiden.no/liste/136195 Prisen på den listen er litt høy. Så jeg trenger lit hjelp. Gi meg tips i vertfall på kabinett, fordi jeg trur ikke jeg trenger det som er på listen. Kanskje et annet hovedkort, men det må ha 6 jack(s) fordi jeg har et turtlebeach headsett som bruke jack innganger i stede for usb :/ Håper det er noen om kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Angående kabinett, så er jeg selv veldig fornøyd med Define R4. Vil du ha et billigere hovedkort kan du gå for Z87-C. Det ser ut som på bildene at den har 6 jacks. Ville kanskje gått for disse minnebrikkene istedenfor slik at det er plass til en stor prosessorkjøler. Ellers ser det veldig bra ut! 1 Lenke til kommentar
Salla100 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg har hørt at kabinettet er lit lite så det blir lit lite plass. Er det sant? Men det ser bra ut og billigere. Takk for hjelpen. ;D Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Synes ikke det er lite plass i R4, tvert i mot synes jeg det er overraskende mye plass. Har hatt både modulær og ikke-modulær strømforsyning i den, og mulighetene for kabelrydding er så gode at jeg ikke så forskjell mellom modulær vs. ikke-modulær. Så R4 er absolutt å anbefale! 1 Lenke til kommentar
Salla100 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Synes ikke det er lite plass i R4, tvert i mot synes jeg det er overraskende mye plass. Har hatt både modulær og ikke-modulær strømforsyning i den, og mulighetene for kabelrydding er så gode at jeg ikke så forskjell mellom modulær vs. ikke-modulær. Så R4 er absolutt å anbefale! Det ser sånn ut, men på testen av tek ser jeg at det er front dør. Må jeg åpne den for å sette inn en cd eller er det bare for å få se lit inn i kabinettet? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Du må åpne frontdøren for å putte i en CD, dessverre. 1 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Du må åpne frontdøren for å putte i en CD, dessverre. Man kan også fjerne frontdøren permanent, ikke noe problem det, kun to skruer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå