Gå til innhold

Mennesker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker lyssettingen av modellen, men synes bena får noe overdreven oppmerksomhet med denne poséringen.Bakgrunnen er under all kritikk da det ser ut som du har slurvet med "malingen" for å få den ensfarget og den ser ut som et klattverk.

Hei Birger. Takk for din kommentar. Vet ikke hva du legger i at bena får overdreven oppmerksomhet, men hun er ingen "modell", men en profesjonell danser og har derfor en godt utviklet benmuskulatur som det ville være vanskelig å gjøre mindre, hvis det er det du sikter til. Bakgrunnen er helt sort og måten lyset er satt på fremstår den også som helt sort (punktum) Så jeg forstår ikke helt hva du mener med "maling" og klattverk".

Jeg tar veldig gjerne i mot konstruktiv kritikk fra erfarne fotografer og jeg sier på ingen måte at dette bildet er perfekt, men føler kanskje ikke at du treffer helt.

Lenke til kommentar

Hei Birger. Takk for din kommentar. Vet ikke hva du legger i at bena får overdreven oppmerksomhet, men hun er ingen "modell", men en profesjonell danser og har derfor en godt utviklet benmuskulatur som det ville være vanskelig å gjøre mindre, hvis det er det du sikter til. Bakgrunnen er helt sort og måten lyset er satt på fremstår den også som helt sort (punktum) Så jeg forstår ikke helt hva du mener med "maling" og klattverk".

Jeg tar veldig gjerne i mot konstruktiv kritikk fra erfarne fotografer og jeg sier på ingen måte at dette bildet er perfekt, men føler kanskje ikke at du treffer helt.

Hei, Huner Aziz !

På bildet ser vi nesten bare bena og hodet og ingen overkropp, så derfor mente jeg at bena får stor oppmerksomhet.

At du mener at bakgrunnen er helt svart må nesten komme an på noe dårligere skjerm enn hva jeg sitter med, for på min skjerm så ser jeg tydelige spor etter kloning/maling og den ser ikke bra ut - i 100% forstørrelse vel og merke :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hei Birger. Takk for din kommentar. Vet ikke hva du legger i at bena får overdreven oppmerksomhet, men hun er ingen "modell", men en profesjonell danser og har derfor en godt utviklet benmuskulatur som det ville være vanskelig å gjøre mindre, hvis det er det du sikter til. Bakgrunnen er helt sort og måten lyset er satt på fremstår den også som helt sort (punktum) Så jeg forstår ikke helt hva du mener med "maling" og klattverk".Jeg tar veldig gjerne i mot konstruktiv kritikk fra erfarne fotografer og jeg sier på ingen måte at dette bildet er perfekt, men føler kanskje ikke at du treffer helt.
Hei, Huner Aziz !På bildet ser vi nesten bare bena og hodet og ingen overkropp, så derfor mente jeg at bena får stor oppmerksomhet.At du mener at bakgrunnen er helt svart må nesten komme an på noe dårligere skjerm enn hva jeg sitter med, for på min skjerm så ser jeg tydelige spor etter kloning/maling og den ser ikke bra ut - i 100% forstørrelse vel og merke :)

Takk for tlbakemelding og kommentar Birger :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...