AfterGlow Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Satser på kunstferdig design.Her er Logitechs nye og trådløse høyttalere Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Trådløs? Hva er den ledninga på bildet til da? Nydelig design, ligner på kjøletårn til atomkraftverk. Jeg mener det. Det er en pen form. Men de glir ikke inn blant tynne bærbare PCer akkurat. Skulle de gjort det måtte de valgt en flatere konstruksjon. F.eks elektrostathøyttalere. Endret 20. juli 2013 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det første jeg ser er en tråd... Trolig strøm, men likevel... En tråd... 2 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Regne med at lyden er forferdelig, spesielt i forhold til prisen. Veit at folk har forskjellige prioriteter og det er greit., men slike ting kan jeg ikke annet en å riste hode for. Utseende er jeg heller ikke særlig fan av, men det er no virkelig komplett subjektiv. 2 Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hadde jo vært kult dersom de funka som pepperkvern, eller om man kunne bruke dem som drikkeglass. Men siden det ikke går må jeg si nei takk. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Regne med at lyden er forferdelig, spesielt i forhold til prisen. Veit at folk har forskjellige prioriteter og det er greit., men slike ting kan jeg ikke annet en å riste hode for. Utseende er jeg heller ikke særlig fan av, men det er no virkelig komplett subjektiv. De er nok designet for de som bruker ting med tanke på utseende Se: Macbook Lenke til kommentar
Datamusbrus Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Styggeste høytalerne jeg har sett. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Regne med at lyden er forferdelig, spesielt i forhold til prisen. Veit at folk har forskjellige prioriteter og det er greit., men slike ting kan jeg ikke annet en å riste hode for. Utseende er jeg heller ikke særlig fan av, men det er no virkelig komplett subjektiv.De er nok designet for de som bruker ting med tanke på utseende :)Se: Macbook Mange dritlekre ultrabooks ute og går for tiden, og de trekker nok mange kunder på design. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Det er jo litt rart å dømme lyden før man har hørt de? Review: http://on.aol.com/video/logitech-bluetooth-speakers-z600-hands-on-517859783 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Trådløs? Hva er den ledninga på bildet til da? Nydelig design, ligner på kjøletårn til atomkraftverk. Jeg mener det. Det er en pen form. Men de glir ikke inn blant tynne bærbare PCer akkurat. Skulle de gjort det måtte de valgt en flatere konstruksjon. F.eks elektrostathøyttalere. Det er 2 problemer med elektrostathøyttalerene slik du tenker. Panelet vil bli for stort for de som ønsker høyttalere for PC, samt at det vil kreve en subwoofer for å holde de på en levelig størrelse. De trengs nok ikke være like store som stue versjonene, da PC høyttalerene heller kan være nærfelts høyttalere, men fortsatt trenger de å være mye større enn tradisjonelle høyttalere for dette formålet. Styggeste høytalerne jeg har sett. Da har du enten sett veldig få høyttalere, eller har spesiell smak Lenke til kommentar
Newton Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 De er nok designet for de som bruker ting med tanke på utseende Se: Macbook Morsomt, med tanke på at det slett ikke er en MacBook som er avbildet i Logitechs reklamebilde... Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Synes de var fine og de virker bare dels trådløst. ikke batteridrift. det blir ikke trådløst bare fordi ledingen går til veggen i stedet for til pc. når det er sagt er de trådløse til pc uavhengig om du har bluetooth eller ikke. å si at de sikkert låter dårlig fordi de ser slik ut er vel kanskje litt meningsløst!? Jeg har hørt mye fra logitech og det pleier å være ganske brukbare ting. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Morsomt, med tanke på at det slett ikke er en MacBook som er avbildet i Logitechs reklamebilde... Hehe, forklarte meg vel litt dårlig der. Mente de som går etter f.eks Macbook, hvor utseende er en spillende faktor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå