Trond Olav Løkken Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Sørlandssommer - Bystranda Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Ikke skryt for mye av Kristiansand nå da Har en bror som bor i Kristiansand, og han er så "helfrelst" at han ikke forlater byen, annet en ved tvang. Det jeg liker med dette bildet er at du har fått fram en patina i fargene som får meg til å tenke på 60 tallet. Om dette er bevist eller ikke vet jeg ikke, men jeg liker det jeg ser Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Fint "prospektkort"-uttrykk i bildet! Artig med følgetekst til bildene dine. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Ikke skryt for mye av Kristiansand nå da :)Har en bror som bor i Kristiansand, og han er så "helfrelst" at han ikke forlater byen, annet en ved tvang.Det jeg liker med dette bildet er at du har fått fram en patina i fargene som får meg til å tenke på 60 tallet.Om dette er bevist eller ikke vet jeg ikke, men jeg liker det jeg ser Takker for respons! Nei, den spesielle patina er uvillet. Redigerte på en maskin med kalde skjermfarger, og la inn litt kompensansjon. Ser på den andre skjermen det du påpeker, og det ble jo riktig fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg