Jan Erik Engan Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Ekorn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Perfekt komposisjon i versjon 1. I versjon 2 blir det for mykje luft bak krabaten. Versjon 3 er ok. Ellers teknisk fint utført med god skarpheit, og fin eksponering. Vakre behagelege fargar. Bra dette Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Likte nok versjon 1 best. Naturlige fine farver. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Klarer ikke å bestemme meg for hvilken versjon jeg liker best. Nusssssselige alle tre:) Utrolig skarpt med flotte farger og vakre detaljer. Flott bakgrunn også Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Definitivt V1! Fin komp og positur. Liker lyset inn på krabaten! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Perfekt komposisjon i versjon 1. I versjon 2 blir det for mykje luft bak krabaten. Versjon 3 er ok. Ellers teknisk fint utført med god skarpheit, og fin eksponering. Vakre behagelege fargar. Bra dette Likte nok versjon 1 best. Naturlige fine farver. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken versjon jeg liker best. Nusssssselige alle tre:) Utrolig skarpt med flotte farger og vakre detaljer. Flott bakgrunn også Klarer ikke å bestemme meg for hvilken versjon jeg liker best. Nusssssselige alle tre:) Utrolig skarpt med flotte farger og vakre detaljer. Flott bakgrunn også Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 fin skarphet, og enig med at v1 var best Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 fin skarphet, og enig med at v1 var best Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg