Magnar Bruvik Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Meget stemningsfullt og vakkert dette wasco! Det tekniske sit som eit skudd Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Wow! Nydelig stemning! Prikken over I'en med alle lekre detaljer som du har fått frem i treverk på brygga og inne i båten mv. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Utrolig bra stemning her, helt vakkert og enig med J1 om lyset i treverket på kaia, litt nygjerrig på hva som er virkemiddelet her, en lyktestolpe med varmt lys på kaia kanskje Ett veldig godt bilde å se på Lurer litt på pælen uten i vannet, skulle vært artig å sett en versjon uten den også, da får du en mer løs `Z` formasjon som leder deg ut eller inn i bildet slik jeg ser det, men du har masse erfaring og har nok gjort en vurdering rundt dette allerede, hehe Hmmm, mulig pælen tilfører noe av spenningen i bildet Endret 20. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Utrolig bra stemning her, helt vakkert og enig med J1 om lyset i treverket på kaia, litt nygjerrig på hva som er virkemiddelet her, en lyktestolpe med varmt lys på kaia kanskje Ett veldig godt bilde å se på Lurer litt på pælen uten i vannet, skulle vært artig å sett en versjon uten den også, da får du en mer løs `Z` formasjon som leder deg ut eller inn i bildet slik jeg ser det, men du har masse erfaring og har nok gjort en vurdering rundt dette allerede, hehe Takk for en innholdsrik kommentar. Jeg vurderte å klone vekk pælen, men fordi den er en "viktig" del av miljøet på brygga, så lot jeg den være. (Det ligger mange båter til høyre for denne båten.Disse er fortøyd med forankring i denne pålen) Lyset på kaien er refleks fra en hvit husvegg med mange vinduer som jeg har bak ryggen når jeg fotograferer. Endret 20. juli 2013 av wasco Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Nydelig og stemningsfullt med det kveldslyset! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Oj for en flott stemning fra sommernorge:) Veldig bra shoot dette!! mvh Tove Lenke til kommentar
Hansen-Images Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Det meste er vel sagt om det meste, men tillater meg å føye på noen rosende ord til. Timing, dybde, detaljer osv, meget bra. Kjempefin jobb! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Nydelig og stemningsfullt med det kveldslyset! Takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Oj for en flott stemning fra sommernorge:) Veldig bra shoot dette!!mvh Tove Takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Det meste er vel sagt om det meste, men tillater meg å føye på noen rosende ord til. Timing, dybde, detaljer osv, meget bra. Kjempefin jobb! Takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
atle stretere Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 stein tøfft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! flott !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Veldig flott kveldsstemning dette bildet:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg