Gå til innhold

Kveld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra stemning her, helt vakkert og enig med J1 om lyset i treverket på kaia, litt nygjerrig på hva som er virkemiddelet her, en lyktestolpe med varmt lys på kaia kanskje :) Ett veldig godt bilde å se på :thumbup: Lurer litt på pælen uten i vannet, skulle vært artig å sett en versjon uten den også, da får du en mer løs `Z` formasjon som leder deg ut eller inn i bildet slik jeg ser det, men du har masse erfaring og har nok gjort en vurdering rundt dette allerede, hehe :) Hmmm, mulig pælen tilfører noe av spenningen i bildet :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Utrolig bra stemning her, helt vakkert og enig med J1 om lyset i treverket på kaia, litt nygjerrig på hva som er virkemiddelet her, en lyktestolpe med varmt lys på kaia kanskje :) Ett veldig godt bilde å se på :thumbup: Lurer litt på pælen uten i vannet, skulle vært artig å sett en versjon uten den også, da får du en mer løs `Z` formasjon som leder deg ut eller inn i bildet slik jeg ser det, men du har masse erfaring og har nok gjort en vurdering rundt dette allerede, hehe :)

Takk for en innholdsrik kommentar.

Jeg vurderte å klone vekk pælen, men fordi den er en "viktig" del av miljøet på brygga, så lot jeg den være. (Det ligger mange båter til høyre for denne båten.Disse er fortøyd med forankring i denne pålen)

Lyset på kaien er refleks fra en hvit husvegg med mange vinduer som jeg har bak ryggen når jeg fotograferer.

Endret av wasco
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...