Laila - Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 SKIP OHOOI - SOMMER OG SOL Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Lekkert dette! Flott komposisjon og nydelege fargar. Knall! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Lekkert dette! Flott komposisjon og nydelege fargar. Knall! Tusen takk Magnar, så hyggelig å høre Har hadde det liggende litt og tenkt at jeg ikke kan legge det ut Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Enig med Magnar! Knall.. men kunne ha kappet litt øverst så du fik bort det øverste flagget som fulgte med;) Hilsen Tove Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Et fint "skråblikk" på sommeren! Artig beskrivelse. Falt i smak, dette! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Enig med Magnar! Knall.. men kunne ha kappet litt øverst så du fik bort det øverste flagget som fulgte med;) Hilsen Tove Tusen takk Tove! Vurderte å beskjære, og gjorde det om mange ganger. Litt usikker på stangen som da stikker rett ut av bildet. Så det var nyttig å få en tilbakemelding på hvordan andre oppfatter akkurat det. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Et fint "skråblikk" på sommeren! Artig beskrivelse. Falt i smak, dette! Tusen takk Svein Holdt på med dette motivet lenge, kanskje en time. Skulle jo klaffe med flagget som vaiet og krøllet seg i alle retninger, og båten beveget seg. Av og til tok vinden tak i kamera også. Så jeg prøvde å konsentrere meg om komposisjon og alt - men hehe.... var så opptatt av å få den V-komposisjon i linjene, og så jo ikke i det hele tatt at horisonten bak var skjev Sånn er det når man forsvinner inn i "en annen verden" Takk for kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg