V. Haugen Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Slik sjekker du kjapt hvilket parti som passer for deg, mens du er på farten.Guide: Stortingsvalget 2013: Lenke til kommentar
Populært innlegg Dubious Skrevet 20. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. juli 2013 VG har egentlig ikke en valgomat siden det bare er 2 kandidater.. 10 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 kjipt.. Burde ikke gjoere reklame for partier som ikke tar opp spoersmål om overvåking og andra hemmeligheter + problemene med fractional banking. Burde ikke ekonomidramaet i verden vaere nok for å revurdere å bytte ut det monetaere systemet? Lenke til kommentar
Winterstick Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 kjipt..Burde ikke gjoere reklame for partier som ikke tar opp spoersmål om overvåking og andra hemmeligheter + problemene med fractional banking. Burde ikke ekonomidramaet i verden vaere nok for å revurdere å bytte ut det monetaere systemet? Venstre er ett av få partier som faktisk tar opp overvåking. Syntes egentlig at bildet som illustrerer Venstres side på appen passer fint. 3 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det er ikke så mye å lure på i år, stemmer venstre her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kan jeg som bor i Bergen stemme elektronisk? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 kjipt.. Burde ikke gjoere reklame for partier som ikke tar opp spoersmål om overvåking og andra hemmeligheter + problemene med fractional banking. Burde ikke ekonomidramaet i verden vaere nok for å revurdere å bytte ut det monetaere systemet? 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kan jeg som bor i Bergen stemme elektronisk? Jeg trodde ikke det var mulig å stemme elektronisk enda..? Altså via PC hjemme? Skulle gjerne gjort det selv ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Jeg trodde ikke det var mulig å stemme elektronisk enda..? Altså via PC hjemme? Skulle gjerne gjort det selv ja. Har hørt at det er en del kommuner som driver med det, men ikke om Hordaland er en av dem. Hadde egentlig vært en god ide å ha et slikt system nasjonalt, da det kan være mer effektivt, og flere vil nok også stemme dersom det er mer tilgjengelig enn i dag, hvor du må til et valglokale for å stemme. http://www.regjeringen.no/nb/dep/krd/prosjekter/e-valg-2011-prosjektet.html?id=597658 Endret 20. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Lol, appen koster 7kr til android! Stemmer heller bondepartiet i år og! Lenke til kommentar
frodeskibrek Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 "Løkkebakken sier til Amobil at han forsøkte å få partiene til å dekke produksjonskostnadene hans, men at bare noen partier var villige til dette. Derfor koster appen 7 kroner." Dårlig unnskyldning for å forsøke å tjene penger på valget. Direkte kvalmt. Litt leking på en Mac /pc kan umulig generere store produksjonskostnadene..... 2 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Lov å prøve vell? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Dette tror jeg blir mitt fjerde valg hvor jeg stemmer "mot DLD" selv om jeg egentlig har gitt opp. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ja velg mellom illusjon 1, 2, 3.... Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Stem blankt, det eneste lure. Venstre/høyre... begge sider er kjeltringer. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Aftenposten har selv laget en webapp som gjør akkurat det samme. Gå inn på denne linken enten på PC eller mobil: http://www.aftenposten.no/spesial/Hva-star-de-egentlig-for-7302772.html#.Uix2jyIW12M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg