Sfinx Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hei! Skal legge til en e-post konto på Outlook Expressen til en bekjent.. Han har Online adsl (Det er oppe og går) .. og han har fått e-post adresse. Men i veiviseren til å sette opp en konto på express.. så trenger jeg antageligvis pop3 og smtp serverene til telenor. Har prøvd [email protected] og [email protected], men de funker ikke.. Noen her som vet hva jeg skal sette der? Vet jeg heller burde legge inn Outlook istedet for express.. men orker ikke å begynne med det.. og må uansett ha pop3 og smtp servere.. Haster. Takk.. -Sfinx Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har du prøvd med . istedet for @? smtp.online.no liksom.. trodde ikke det skulle fungere med @ Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 En server har ikke @ i adressen, kun e-post! ([email protected] betyr egentlig "brukeren <abcd> på serveren <server.com>") mail.online.no er nok den du er ute etter.... Lenke til kommentar
piff Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 det er mail.online.no og smtp.online.no Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 OKay! Takk.. Når jeg tenker meg om så stemmer nok det med den . ja .. Men er det mail.online.no istedetfor pop3.online.no? Pop3 server : mail.online.no eller pop3.online.no ? Smtp server : smtp.online.no -Sfinx Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du kan bruke mail.online.no som både POP3 og SMTP. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg bruker: pop.online.no og smtp.online.no Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Funker med bare online.no på smtp og pop3 her Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Kjært () barn har mange navn.... Lenke til kommentar
edwood Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Temmelig idiotsikkert med andre ord. [email protected] er sikkert det eneste mailserveren til telenor ikke takler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå