Sentinelle Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Jeg kjøpte nylig en "luftspray" for å rengjøre inni PC-en min. Da jeg mottok den i dag så jeg at den besto av propan og butan, og var merket "ekstremt brannfarlig". Jeg ser det er bilde av elektroniske apparater på utsiden. Var dette et bomkjøp eller kan jeg fakisk rengjøre inni PC-en med dette her? Var forresten denne her: http://netonnet.no/art/data/laptop/laptop-tilbehor/rengjoring/peach-hoytrykksluftspray400ml/123673.3090/ Endret 19. juli 2013 av Commodent Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg har brukt en haug av akkurat det merket for å rengjøre både stasjonære og bærbare inni, så det går nok bra.. Bare sørg for å ikke holde den opp ned når du blåser i pcen. Om du vil være på den sikre siden så la pcen avkjøle seg litt før du sprayer inn. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Propan/butan er nok bare drivgassen. Den kommer ikke ut under vanlig bruk, men unngå å hive den på bålet. Det som kommer ut skal være luft. Luft og drivgass ligger i to separate kamre med en fleksibel membran mellom. Endret 20. juli 2013 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå