crazylazyboy Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg klippet plenen i stad, og som vanlig tar det ikke lange tiden før jeg har en tilhengerskare av fluer og andre flyvende unødvendigheter som har det veldig gøy med å sette seg i alle åpne hull og summe rundt meg helt til jeg er ferdig. Dette går meg på nervene og jeg stopper ofte for å kaste armene rundt som en idiot fordi noe sier meg at det hjelper, men NEI. Hvorfor er det egentlig sånn? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Shit's gotta eat. Spray på deg noe middel, finnes mange forskjellige typer som de ikke liker, da får du forhåpentligvis være litt mer i fred Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Få deg en Honda plentraktor Jeg kjører fra insektene jeg. 9kmh i timen på 5 gir og klipper hele plenen med dette 3 Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Gå amok med elektrisk fluesmekker. Om du ikke skulle ha en tilgjengelig kan en flammekaster også gjøre jobben. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Lukk de åpne hullene, og fortsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå