Anonym259235 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvis jeg har en kraftig Mac Pro, og installerer Windows med Parallells, vil jeg da får alle Windows funksjoner slik at jeg på Windows delen kan installere GTA IV med mods og spille det? Kan jeg også koble til Xbox kontroll og bruke det i spillet, slik som på Windows PC-er? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Bumpity-bump. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Når jeg brukte det for 2år siden så kunne man det. Man fikk selfølgelig ikke samme ytelsen, men et godt alternativ =) Xbox kontrollen er jeg usikker på, men i teorien ja, det skal funke Endret 20. juli 2013 av Woltox Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Det fungerte visst ikke. Installerte Parallels og 64-bits Windows 7, men da jeg satt i disken til spillet når jeg var inne på Windows sto det noe om at dette ikke var et fungerende Windowsx32 program eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå