Gutt17 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Gutt 22 år, jeg var i kiel i tyskland tidligere i sommer. Å i kiel så er det noen erotikk sentre. Man kan gå rett inn og det gjorde jeg. Gikk å kikka først i den ene etg, men der var alle dørene lukket (jentene hadde kunder) så gikk opp en etg til og der gikk jeg forbi et rom som sto åpent. Damen bad meg inn og vi pratet. Det ente med at vi hadde sex. Jeg klarte ikke å si nei, hun var faktisk veldig pen og hadde en utrolig deilig kropp. Hun sugde meg, jegslikket og knullet henne. Men der begynner problemet. For når jeg begynte å pule så blei pikken slapp, kondomet ødela mye og. Noen som har opplevd at dette har skjedd? Var forresten min første gang. Så lurer på om jeg fortsatt er jomfru? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Nei, du er ikke fortsatt jomfru. Man må ikke komme, for at det skal telle som et samleie, vettæ. Isåfall finnes det en god mengde mennesker som fortsatt er jomfru, selv om de har hatt seg i 50+ år. Haha. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 19. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. juli 2013 Still counts! 19 Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Føler meg trollet, men hva gjør forskjellen om du er det eller ikke? Du har uansett hatt en skitten inngangsvei - jeg dømmer ikke, bare sier det! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Du er like jomfru som ei jente som berre er penetrert halvvegs med ein penis. Altså ikkje nok i mine auga til å kunna kallast jomfru. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Fortsatt jomfru Staketten? 7 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Vist det å ha flagget på halv mast ikke teller som å sex er det nok mange som enten er jomfruer eller bare har hatt sex en håndfull ganger. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Fortsatt jomfru Staketten? Ja, eg har framleis ikkje delteke i ein seksuell aktivitet med fleire deltakarar. Og her er klining og knapp beføling innanfor grensa til seksuell aktivitet. Det skal ikkje vera lett å kalla seg skikkeleg jomfru. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Tilbake til emnet Dette er ikkje nok ein tråd om Staketten. Hald diskusjonen til emnet. 1 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Men jeg angrer ingenting på at jeg var hos hu hora. Skal ikke se bort ifra at jeg reiser dit igjen 1 Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Det jeg stusser mest på, var at du gikk ned og slikka ei hore. Det er nasty! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Dersom du fikk penetrert penisen din minst en gang er du ikke jomfru Anonym poster: 61099efba4a87718609d4de69f58c652 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Så lenge penishodet har vært inni, så teller det Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kremt, kremt. Dette er vitenskap. Så lenge ditt mannlige lem, det vil si penisen din, har entret legemet til en person av annet, samme eller udefinerbart kjønn med mer enn 10% av det lengde, uavhengig om du var opphisett eller ikke, kan dette regnes for sex å være. Dermed vil du med suksess ha opphevet din jomfrudom! Du kan fremdeles oppleve å miste din jomfrudom uten å ha det som faktisk kalles sex. Dette kommer an på stjernenes plassering, massefordeling av svart materie i universet og tallene på forrige lottotrekning bla bla bla.. dermed, ... ekstra-dimensjonære ... penis ... vagina ... åpninger ... bla bla bla. 2 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Jeg måtte jo slikke henne, når hun hadde sugd meg og la seg i senga og spredde bena så måtte jeg jo slikke musa hennes når jeg først hadde sjansen. Å det var helt nydelig å ligge der! Utrolig fin var hu og! Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Men der begynner problemet. For når jeg begynte å pule så blei pikken slapp, kondomet ødela mye og. Noen som har opplevd at dette har skjedd? Halloen der. Skal prøve å gi deg et halvveis greit svar. I hvert fall i forhold til de andre her Var du beruset? Hvis ja, så har jeg en grunn. Hvis nei, så har jeg en grunn. Hvis du var beruset, så kan dette fort påvirker din "innsats". Spesielt første gang. Det er nøkkelord her. Det har også mye å gjøre om du ikke var beruset, for du skal ikke se vekk ifra at du var nervøs. Litt ukomfortabel, flaut, din første gang, du vet ikke hva du skal gjøre, om du kommer til å være god eller dårlig, hva hun kommer til å tro, i tillegg til at du vet at hun har gjort dette en haug med ganger og kan sammenligne opp og ned i mente. Kanskje dette hjelper deg litt. Da jeg fikk min første kjæreste og vi skulle ha sex, var jeg drit nervøs. Det var en mine første ganger, og det edru. Hendelsen som du beskriver oppstod skjedde med meg, og det skjer med mange. Ingen tør å skrive om det selvsagt. Jeg er badass som aldri bruker anonymitet på forumet, så btw. Credz. Det skjedde flere ganger. Ikke alltid etter hver andre, noen ganger gikk det bra, andre ikke. Bodde langt oppe i Nord, det var drit kaldt. Det hadde litt effekt på "innsatsen" også. Du var helt sikkert bare veldig nervøs. Du tenkte sikkert på mye. Shit heller, jeg kan fokusere på at "Oj, onsdag i morgen, må fikse meg Viking Lotto kupong asap" mens jeg har sex. Sexen varer lengre da, men å tenke på for mye kuker det til (no pun intended (yes it was)). Det jeg stusser mest på, var at du gikk ned og slikka ei hore. Det er nasty! Måtte bare quote denne, for jeg lo godt her Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Å miste ereksjonen under samleie kan også være et symptom på mye stress. Ikke at det nødvendigvis var tilfellet hos deg, men det er nok mange menn som opplever dette og manglende sexlyst i perioder før eksamener, i overgangsfaser og lignende. Det er kanskje flaut der og da, men det er ikke noe man kan kontrollere. Få tør, som Toppris skriver, dog å innrømme det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg