frohmage Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Det er ett prefix man kan bruke forran nummeret for å ringe via netcom sitt nett, som brukes for å feilsøke f.eks netcom nett med telenor-mobil og motsatt med ett annet prefix. Er usikker på hvordan dette fungerer mot slike nummere, og må se om jeg klarer å finne det igjen på jobb... Det gleder jeg meg til å se! Jeg også! Praktisk om man f.eks har dårlig dekning i sitt eget nett. (Tviler dessverre litt på at det faktisk finnes noe slikt som funkerer med vanlig abonnement, men superkult om du finner det!). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Du får ikke noe bedre dekning, det er kun routingen som endres. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Kun 98002400 (If forsikring) fungerer på Hello. De andre er kun tilgjengelig i fra utlandet. Hello bruker telenor sitt nettverk. Lenke til kommentar
G Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Kikket på Hello, bare for å ta prissjekkrunden i går. Da fant jeg ut, at når man utvider data-boksen i Tek.no prissammenlikningen, så får man en hårreisende nyhet opp. Nemlig at de raner deg om du overtrer avtalt datakvote. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Kikket på Hello, bare for å ta prissjekkrunden i går. Da fant jeg ut, at når man utvider data-boksen i Tek.no prissammenlikningen, så får man en hårreisende nyhet opp. Nemlig at de raner deg om du overtrer avtalt datakvote. Takk for tips, men jeg bruker heldigvis ikke mobildata, og man kan jo sette alert på om man overskrider f.eks 0.7 gb Endret 18. september 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Bytter fra Hello til ICE.net i morra, blir spennende å se om de funker på de siden de bruker både eget nettverk og NetCom sitt. Og 915 nummer funker fra ICE! Yees, storfornøyd med ny teleopratør! Endret 18. september 2015 av Rudde Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 915 er stort sett ikke noe problem lenger, man finner alternativer på det meste hos tlfnr.com Lenke til kommentar
G Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Da påstår noen brukere at Telenor har gitt etter. Videre testing og tilbakemeldinger ville vært fint: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1758803&page=2&do=findComment&comment=23711052 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Da påstår noen brukere at Telenor har gitt etter. Videre testing og tilbakemeldinger ville vært fint: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1758803&page=2&do=findComment&comment=23711052 Det var meg som begynte med en tilfeldig test i dag tidlig da jeg skulle ringe Telenor sin kundeservice og det ser ut til å fungere med mitt mobilabonnement som er hos Telenor og en kollega sitt som bruker Telenor sitt nett via Hello. Så enten virker ikke sperren tilfeldigvis i dag eller så har Telenor fjernet den i det stille. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Testet disse numrene med Talkmore (Telenor) nå og kom rett gjennom:98002400 (If forsikring)91508880 (Storebrand)91502445 (Chilimobil)91504800 (DNB) Endret 2. februar 2017 av Ziiimba Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Sjekk hva Telenor (og deres medsammensvorne) faktisk tar betalt. Det kan tenkes at det vanker en liten overraskelse når regninga kommer. Telenor opplyser et eller annet sted at samtaler til 22305000 (elns) faktureres som samtaler til 05000. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Sjekk hva Telenor (og deres medsammensvorne) faktisk tar betalt. Det kan tenkes at det vanker en liten overraskelse når regninga kommer. Telenor opplyser et eller annet sted at samtaler til 22305000 (elns) faktureres som samtaler til 05000.Det sjekket jeg og de kostet meg 0 kroner ifølge spesifiert forbruk på Mine sider. Skjermskudd fra Mine sider som videre flere av samtalene: Jeg ser at de tok 0,69 kr i oppstartsavgift men ingen minuttpris når jeg ringte kundeservice til Telenor på 91509000. Endret 2. februar 2017 av Hedonism Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå