SnowDOG_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Er den musmatten av myk stoff eller er har den hard overflate? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 den er av myk plast på en måte, med gummibunn. Plasten oppå er helt hard, glatt og fin. Men en annen ting jeg har tenkt på...musmatten er jævlig glatt, men er den like god når det gjelder presisjonen mon tro? Så langt har ikke jeg merket en dritt forskjell, annet enn at den er helt forjævlig glatt og digg. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Angående gratis musmattor og lignende: www.gjerrigknarken.no - er den sida nede? den var jo genial da www.gjerrigknark.no ? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 hva er det med den siden? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hva er det med den siden?Du kan 3få mye gratis greier og prøve greier. Har allerede fått noen gratis ting fra de. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Bruker musematte fra interstep.no jeg mail dem og spør så kanskje dere også får! deilig... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Vi har nesten uendelig med de fleste av Dell mattene på jobben. Liker spesielt de svarte og grå til kulemus og de blå med hvit skrift til optisk mus. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hehe.. Det var det jeg visste.. De der "profesjonelle" mattene blir eid av gratismatter! Min "Luftforsvaret" musematte er ****** meg glattere en ei fUnc matte, samt at den var GRATIS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå