flodhest Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 fikk meg et positivt sjokk her i sted, siden det ligger gratis musmatter nede på skolen fra kirkens sos benyttet jeg meg av sjangsen og tok et par (37 stk.). Da jeg kom hjem og fikk testet den oppdaget jeg at musa glir bedre på den enn speedpaden min. Det er betydelig mer deiligere å bruke kirkens musematte enn speedpaden, ikke noe motstand. Akkurat nøyaktigheten vet jeg ikke, men musa (mx500) glir som på is! så hvis noen skulle komme over slike gratis musmatter fra kirkens sos så for all del, røsk dem med deg! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 hva med å donere bort ett par stykker? siden du har "ett par stykker" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 hehe...er litt slitsomt å kjøre moped fra larvik til oslo tror jeg Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du kan godt få sende en til meg PM hvis du gidder? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 hehe...er litt slitsomt å kjøre moped fra larvik til oslo tror jeg www.posten.no Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 hehe, ender opp med at jeg til slutt sender musmatter til alle i forumet...trukke det gitt er sikkert noen sånne musmatter hos dere og...sjekk på skolen eller noe sånt da. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 ring sos barnebyer da så får du sikkert noen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Må si det var litt egoistisk å ta 37 stk. Kanskje noen andre der som hadde lyst på? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 hehe, var jo en svær bunke der da...jeg tok så mange bare på kødd, trodde ikke dem var så gode. Er kjempe mange igjen der da, nok til alle Lenke til kommentar
morfin Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Gidder du å komme bort med en til meg eller? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Gidder du å komme bort med en til meg eller? seff! kan sikkert komme en gang på søndag eller mandag :bgrin: Lenke til kommentar
morfin Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Da er jeg ikke hjemme desverre. Skal til vestlandet og fiske. :x Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 ah..damn. Hvis jeg husker det, og gidder kan jeg jo legge den i postkassa da Skal til faren i høstferien skjønneru... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Fikk en reklamemusmatte for 5 år siden på gamlejobben til fatters. bruker den ennå, bedre enn alle andre jeg har prøvd! gratismatter r0x :-) Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Fikk en reklamemusmatte for 5 år siden på gamlejobben til fatters. bruker den ennå, bedre enn alle andre jeg har prøvd! gratismatter r0x :-) Hehe, har selv en musematte fra "Dell" som jeg "lånte" fra jobben til fattern, funker fintfint Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Min Dell matte var lenge blant oss. Men måtte pensjonere den da den begynte og gå i oppløsning. Jeg slet på en måte hull i den Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 De fleste bra muspadder er ikke designet til å gli bedre men gi bedre nøyaktighet, viss du derimot vill det så legg litt teip under musen. Men ofte er vanlige padder bra og! Dell sine er faktisk ganske bra. Men eg holder meg til fUnc'n min... Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jeg liker best fUnC 1030 jeg... den er stein god til intelli 3.0 =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Angående gratis musmattor og lignende: www.gjerrigknarken.no - er den sida nede? den var jo genial da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå