DaddyDrunk Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hei Jeg er på utkikk etter et pirat/båt spill der du sloss på vannet, kan gå over i andre båter og sloss. Lage deg en flåte til handel eller bare være lovlydig. Finnes dette, eller er det bare noe jeg har drømt ? DD Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Pirates! inneholder vell en del av det du er ute etter. Ellers inneholder Port Royal det med handel. Endret 19. juli 2013 av Runarbs Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Sid meier's pirates Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Takker, skal prøve det ut Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Sea Dogs, men det begynner å bli gammelt da. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Stemmer for spillet 'Pirates of the Caribbean' som er laget av Bethesda. 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Stemmer for spillet 'Pirates of the Caribbean' som er laget av Bethesda. En oppdatert verson av spillet hadde vært toppers =) (da det kom ut på orginal xbox tiden) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Port Royal spillene. De to første vel og merke. Serien ble bare dårligere og dårligere etterpå. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) både assassins creed 3 og den nye som kommer til høst inneholder veldig storslåtte skip kamper på sjøen, veldig bra styring på båten følte jeg. evt, du har jo monkey island 3 som driver med endel sjøkrigskamper på en gøyal måte hehe Endret 31. juli 2013 av topvulture Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Høres ut som du bør vente på neste Assassins Creed. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Sea Dogs og Sid Meier's Pirates er de to eneste bra spillene i denne kategorien. Bør nok for all del ikke vente på Assassins Creed. Ellers er vel ikke MMOet Pirates Of The Burning Sea altfor dårlig, om det fortsatt lever. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 The Curse of Monkey Island Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hei Jeg er på utkikk etter et pirat/båt spill der du sloss på vannet, kan gå over i andre båter og sloss. Lage deg en flåte til handel eller bare være lovlydig. Finnes dette, eller er det bare noe jeg har drømt ? DD Ut i fra beskrivelsen høres det ut som om det er Age of pirates 2 du leter etter. For så vidt også eneste pirat/seilbåt spill som inkluderer alt du måtte ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå