Daniel.ab Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Når jeg oppdaterer Facebook fra versjon 3.3 til 3.4 så fungerer appen som vanlig en liten stund. Det går å sveipe fra høyre/venstre for å få frem meny/Chat. Men etter en liten stund så forandrer den utsende og det kommer nye knapper nede.Og å sveipe frem meny går ikke lenger. Dette funker for så vidt greit, men etter dette skjer, så finner jeg ikke muligheten til å få nyhetsstrømmen i kronologisk rekkefølge. Er den borte eller berre gjemt vekk på en rar plass? Dermed så blir appen helt ubrukelig for meg. Så har måttet gå tilbake til en tidligere backup hver gang jeg har prøvd nye oppdateringer som har kommet Samsung S4 forresten om det spiller noen rolle. Lenke til kommentar
EL FUEGO Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 tror det ene problemet du nevner er fordi nyhetsstrømmen er satt på "topp nyheter", ikke "siste nytt". dette kan fikses ved at du sveiper til høyre, trykker på tannhjulet ved siden av "nyhetsoppdatering" og gjør om dette til "siste nytt". Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 tror det ene problemet du nevner er fordi nyhetsstrømmen er satt på "topp nyheter", ikke "siste nytt". dette kan fikses ved at du sveiper til høyre, trykker på tannhjulet ved siden av "nyhetsoppdatering" og gjør om dette til "siste nytt". Nei den muligheten er ikke der lenger. Men det som er merkelig er at jeg har oppdatert appen til 3.4 på 2 andre enheter uten å få dette problemet. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Prøvde å oppdatere en gang til og det samme skjedde igjen. Men det skjer bare på denne telefonen. (S4) Se bilder. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Oppdaterte til versjon 3.5 nå men akkurat samme "driten". Det går ikke å få nyheter i news feeden. Er det virkelig ingen andre som sliter med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå