Gå til innhold

Facebook for Android

Anbefalte innlegg

Når jeg oppdaterer Facebook fra versjon 3.3 til 3.4 så fungerer appen som vanlig en liten stund. Det går å sveipe fra høyre/venstre for å få frem meny/Chat.

Men etter en liten stund så forandrer den utsende og det kommer nye knapper nede.Og å sveipe frem meny går ikke lenger. Dette funker for så vidt greit, men etter dette skjer, så finner jeg ikke muligheten til å få nyhetsstrømmen i kronologisk rekkefølge. Er den borte eller berre gjemt vekk på en rar plass?

Dermed så blir appen helt ubrukelig for meg. Så har måttet gå tilbake til en tidligere backup hver gang jeg har prøvd nye oppdateringer som har kommet

Samsung S4 forresten om det spiller noen rolle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror det ene problemet du nevner er fordi nyhetsstrømmen er satt på "topp nyheter", ikke "siste nytt". dette kan fikses ved at du sveiper til høyre, trykker på tannhjulet ved siden av "nyhetsoppdatering" og gjør om dette til "siste nytt".

Lenke til kommentar

tror det ene problemet du nevner er fordi nyhetsstrømmen er satt på "topp nyheter", ikke "siste nytt". dette kan fikses ved at du sveiper til høyre, trykker på tannhjulet ved siden av "nyhetsoppdatering" og gjør om dette til "siste nytt".

Nei den muligheten er ikke der lenger. Men det som er merkelig er at jeg har oppdatert appen til 3.4 på 2 andre enheter uten å få dette problemet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...