Gå til innhold

Dynasty Warriors 8 ikke på x-box live?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke ute på PS3 store heller enda.

følger med på siden deres men ingen info enda.

link: http://www.tecmokoei...SE-DATE-CHANGE/

Hmm får sjekke om spillet blir tilgjengelig via nedlasting.

edit: ifølge wiki skal det bli tilgjengelig både digitalt og fysisk :)

best om du sjekker igjen i morgen tidlig eller før du sover ;)

edit 2: fant det på playstation store nå, men får ikke kjøpt det enda :p du kan jo sjekke xbox live om det ligger der nå =)

Endret av Deathy
Lenke til kommentar

Hva er greia med serien forøvrig? Har spilt det litt på ps2 men syntes aldri det var noe særlig gøy.

Hjernedød underholdning, velg en figur man liker godt, velg chaos mode og gå amok ^^

Det er kampene, kampstilen, faktum at du denger *** ut av tusenvis av fiender som gjør at spillet er morro.

Serien er ikke for alle selvfølgelig, men den passer meg fint :)

Serien har forøvrig utviklet seg mye siden PS2 versjonene selv om kjernen av spillet er det samme (denge masse fiender :p)

Lenke til kommentar

Er hjernedød underholdning ja. Jeg liker det ekstra godt siden jeg har lest boken det er basert på, og er interessert i kinesisk historie generelt. Strategispillet "Romance of the three kingdoms xi" på pc er forøvrig basert på samme greia, og er et mye bedre spill.

rottkxipic2.jpg

(DW8 fortsatt ikke ute på Live :()

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er hjernedød underholdning ja. Jeg liker det ekstra godt siden jeg har lest boken det er basert på, og er interessert i kinesisk historie generelt. Strategispillet "Romance of the three kingdoms xi" på pc er forøvrig basert på samme greia, og er et mye bedre spill.

(DW8 fortsatt ikke ute på Live :()

Noen butikker skriver at spillet kommer til dem 24 juli. PS3 store har spillets "side" på tjenesten deres men den kan ikke kjøpes enda. Så tipper det kommer etterhvert. (kanskje sjekke butikkene istedet).

Dynasty warriors 2 var spillet som fikk meg til å lese novellen spillet er basert på, senere fikk det meg interessert i japansk historie og :p (samurai warriors). Har en kopi av Sun Tzu's Art of War au.

Koei har laget flere serier jeg liker.

Romance of the three kingdoms som du nevnte.

Kessen (basert på sengoku jidai perioden i japansk historie, dog 2'rn hadde en rar spinoff av 3 kingdoms perioden).

Dynasty tactics og de andre spinoff seriene (warrior orochi, samurai warrior, Empires spillene etc).

Nobunaga's ambition

Liker spill som gir en innblikk i historie, mange av dem er gode. Bare passe på å lese opp om periodene siden spillene tar flere friheter ^^

@ gormers: Tror både xbox live og PS store har demoer tilgjengelig for noen av dynasty spillene, om du er nysgjerrig kan du jo laste ned disse gratis og prøve dem :)

Endret av Deathy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bump. Finner fortsatt ikke spillet på xbox live, og heller ikke i noen norske nettbutikker untatt gamezone, der det står som "ubekreftet 11.07.13." Merkelige greier.

Spillet ble tilgjengelig for salg på PS3 store den 25th. Game i oslo fikk inn xbox versjonen den 24 (var innom).

så sier meg enig at det er merkelige greier du ikke har funnet spillet til salgs enda :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...