Anonym259235 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Dagen jeg blir 18 er ikke langt unna nå og førstebil-planlegging må skje. Jeg skal ha en E34 og tenkte å regne ut hvor mye jeg kommer til å trenge. Bilen skal se noe lignende disse ut når den er ferdig: Men de fleste E34-ene som ligger til salg på Finn ser noe slik ut: Hva tenker dere jeg burde gjøre med bilen om jeg kjøper en som ser noe lignende de siste bildene ut, og hva kommer det til å koste? Man får jo ikke noe finere eksemplarer enn det der med mindre man går mye opp i pris og da må jo oppgraderinger skje. Jeg tenker kanskje jeg må bytte lykter, fangere, felger, kanskje interiør til skinn, muligens omlakkering hvis det er en stygg farge eller om jeg vil ha annerledes type lakkering, kanskje legge til noe shadowline ting... Ja, hva tenker dere? Endret 19. juli 2013 av Banksy Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Lykter kan ofte fikses opp en god del med litt våtsliping, hvis de ikke er helt forferdelig da. Ta en titt her: http://www.detailersclub.no/forum/topic/5420-test-3ms-frontlykt-polerings-sett/ Ellers kan du jo kjøpe inn en god poleringsmaskin og produkter, så holder ofte det. Eventuelt sett den bort til en detailer som virkelig kan få frem glansen i lakk og lykter. Frontfangere er ofte veldig stygge, så den må du muligens bytte. Ellers hadde nye felger og senk gjort seg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Vel, om du har lyst til å få bilen i en tilstand (over lengre tid) som vist over trenger du nok: - Om du har uflaks vil du trenge en ny lakkjobb - En god del penger på detailingprodukter (shampoo, polish, voks, clay, ++) - Nye felger - Nye fangere. De fleste får vel tak i Mtech - Mest sannsynlig mye arbeid med interiøret og eksteriøret - Ny eksospotte, om ikke et nytt eksosanlegg om det er mye rust, og du ønsker bedre lyd. Det kommer så klart helt an på tilstanden. Om det er mye rust f.eks. Rust i dører, hjulbuer, understell, osv. Dette koster mye å fikse! Om du hadde kjøpt den grønne E34'en du postet bilde av der, og skulle fått den i en stand som likner de to over. Mellom 15-20 000 kroner? Da er felger innlagt i prisen, noe som ofte koster mye penger. Har da ikke tenkt på lakkjobb. Rust vil du nok mest sannsynlig finne. Og det er nok et snilt estimat i de fleste tilfeller. Og så klart har det mye å si på budsjettet ditt. Du får nok mer å gjøre om du kjøper en bil til 30 000 en 80 000 så klart Endret 19. juli 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Takk for svar! Hmm. Hva vil det koste om jeg skal bytte stoffseter til skinn? Når vi tenker på detailing produkter, hvor mye penger snakker vi da? Hva koster det for deler + montering for å senke en sånn en? http://www.detailers...polerings-sett/ Får ikke sett bildene. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Takk for svar! Hmm. Hva vil det koste om jeg skal bytte stoffseter til skinn? Når vi tenker på detailing produkter, hvor mye penger snakker vi da? Hva koster det for deler + montering for å senke en sånn en? Får ikke sett bildene. Hmm, ja du må nok registrere en bruker der. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Ah, okei. Får gjøre det. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Hva vil det koste om jeg skal bytte stoffseter til skinn? Når vi tenker på detailing produkter, hvor mye penger snakker vi da? Hva koster det for deler + montering for å senke en sånn en? Vel, noen som vet? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Fra stoff til skinn? Mener du å få ett firma til å trekke om setet eller å skaffe seter fra bruktmarkedet? Jeg ville valgt for sistnevnte og prisen finner du på bruktmarkedet. Sjekk bimmers.no Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Her har du litt inspirasjon: http://www.stanceworks.com/2013/01/ralph-ruizs-1992-e34-bmw-525i/ http://www.stanceworks.com/2012/08/with-all-due-respect-jonathan-braswells-1989-bmw-e34-535i/ Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Vel, noen som vet? Sjekk finn.no og ebay.com. Der kan du finne masse! På E34 syns jeg brei front og panser er fett! Tror du må finne grill og panser fra en E34 v8 da, ikke helt sikker. Endret 21. juli 2013 av Durochris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå