El-Hadji Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har lyst på et godt headset som ikke er alt for dyrt og tåler litt, ikke slik at ledininen startet å få dårlig konakt etter en måned. Helst ikke over 400 kr. Har dere noen tips? Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg vil på det sterkeste anbefale dette: TRUST Multi Function Headset 410 Bass. Koster 251,- + frakt hos www.pcbutikken.com Jeg kjøpte det selv for noen mnd siden og er grisefornøyd med lyden i det. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 har prøvd det litt. den "bass" dingsen på ledningen ligger litt i veien synes jeg... likte heller ikke komforten på de... :-? Lenke til kommentar
Unreal Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Plantronics Audio 90. Krone 498,- fra Telehuset.no. Lenke til kommentar
S_Cwirl Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har nettopp kjøpt disse og er meget fornøyd.... http://www.hardware.no/tester/lyd/zalman_z...rs6f/index.html Du kan jo ta det opp til vurdering Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt enten Koss eller Sennheiser. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Du har heller ikkje nevnt ka du skal bruke dei til. Musikk, gaming, bærbart, skal dei vere lukka? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvis det er Gaming Headsett du skal ha så anbefaler jeg KOSS Gaming Headsett eller Mircosoft Sidewinder Headsett elns.. Microsoft's headsett er litt billigere og har en smule bedre lyd, men dekker ikke hele øret.. KOSS sitt dekker hele øret men koster litt mere.. Vet desverre ikke hvor du kjøper de nå, men jeg kjøpte KOSS-Headsettet mitt på databutikken.com i Mai, men de har det ikke nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå