BioDex Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 De som klarer å vente til spillet kommer til neste generasjon er virkelig tålmodige. Selv har jeg ventet lenge nok, og 17. september kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg skal ha det til PS3 og PS4 Klarer ikke å vente lenger enn 17sep hehe. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Kanskje de burde legge med en kode med Xbox 360 og PS3-versjonene så man kan få laste det ned til next-gen konsollene gratis? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Ja, det skjer helt sikkert. Om dere er heldige får dere kansje rabatt på XO/PS4 versjonen. Vel kansje MS vil gjøre det gratis, men rasshøla i sony vil definitivt ta seg godt betalt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Kanskje de burde legge med en kode med Xbox 360 og PS3-versjonene så man kan få laste det ned til next-gen konsollene gratis? kanskje julenissen kommer med den til jul nei de kommer nok til å lansere en spesial edition med alt av dlc til ps4/xbox one, fordi de vet at den også vil selge millioner. Og jeg kjøper det nok enda en gang akkurat som jeg kjøpt GTA IV til pc Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Om det i det heile tatt kjem til neste generasjon. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Pc versjonen kommer, og om det er så lett som de sier å porte fra pc til nextgen så kan jeg ikke skjønne annet en at de kommer til ps4 og xbone. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Spelet ser fantastisk ut på begge maskinane. Xbox 360 utgåva har i mine auge noko betre fargar, og klart betre teksturar i ansiktet til Michael i dette klippet. Endret 17. september 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 http://www.eurogamer.net/articles/di...uto-5-face-off However, it's apparent that the PS3 version has an undeniable advantage in one area: even to the naked eye, ground textures on 360 are blurred as a result of what appears to be unoptimised asset streaming. Glitch or not, this basically amounts to concrete and grass textures appearing fuzzier beneath the feet of Trevor, Michael or Franklin, while the PS3 version's remain crystal clear. The 360 does command a minor advantage in frame-rate during synchronised play, but for shoot-outs and high-speed hurtles down the city streets, the PS3 can sometimes pull ahead in these metrics - though the difference is rarely perceptible either way. Since all else is identical across the board, the PS3 version is recommended on the grounds of image quality if you have the option. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå